Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΗ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟ - του Λ. Μπαρτατίλα


Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΝ
ΔΙΟΝΥΣΗ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟ


Εδώ και αρκετά χρόνια «δεν ξέρω τι να παίξω στα παιδιά», γι΄αυτό έχω συμμαχήσει με τους «εμπόρους που πίνουν το κρασί μας και κλέβουνε τη γη».

Η αλήθεια είναι, πως «είμαι άρρωστος παιδιά,ο γιατρός μου συμβούλεψε ταξίδι» και εγώ επέλεξα να ταξιδέψω με τα «μαύρα πουλιά», τα οποία «ζούνε σε χώρα συμφορά, όπου αρρώστια κυβερνά».

Γνωρίζω, ότι είμαι «σαν τον καραγκιόζη» κι ότι μια μέρα θα σταθώ «μαρμαρωμένος μαζί με τους ρήτορες και τους λωποδύτες».


Όταν κανείς γερνάει έχει δυο επιλογές:

- Ή να εύχεται «να μας έχει ο Θεός γερούς» και να τραγουδάμε στον Ήλιο «σήκω Ήλιε πιο ψηλά, να σε δούνε τα παιδιά»,

- ή να καταντήσει «γερμένος πάνω σ΄ένα δεκανίκι και να έχει γλώσσα μόνο για να γλείφει».

«Συννεφούλη» οι «μικροί μονομάχοι» «δεν αντέχουν άλλο πια να τους γελάμε».
Τελικά, το έργο μου με έκανε να πιστεύω, ότι είμαι ο «κυρ-Σταύρος κι ο αφέντης τσουτσουλομύτης» και έτσι ξέχασα, πως ό,τι είμαι και ό,τι έκανα το χρωστάω στην Πατρίδα μου και στον Λαό της και όχι στους αποδομητές της Ιστορίας.

Είναι αλήθεια πως όποιος αυτά «δεν τα καταλαβαίνει, δεν ξέρει πού πατά και πού πηγαίνει».

Λάθος μου μεγάλο που εξέθεσα τον εαυτό μου, ρεζίλεψα το έργο μου και δεν έδωσα τα όπλα μου στην «Ελλάδα που αντιστέκεται, στην Ελλάδα που επιμένει».

Αντί επιλόγου:

«Είτε με τις Αρχαιότητες,
είτε με Ορθοδοξία
των Ελλήνων οι Κοινότητες
φτιάχνουν άλλον Γαλαξία»

Σημ. 1: Ο Διονύσης Σαββόπουλος συμμετέχει στην επιτροπή της Γιάννας Αγγελοπούλου - Δασκαλάκη.

Σημ. 2: για όσους δεν γνωρίζουν , οι φράσεις σε εισαγωγικά είναι στίχοι τραγουδιών του ιδίου του Σαββόπουλου.

Σημ. 3: ΕΔΩ μπορείτε να δείτε πως ο Διονύσης Σαββόπουλος "γλείφει" έναν όχι και τόσο έντιμο πολιτικό, τον Άκη Τσοχατζόπουλο.

ΠΗΓΗ: ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 25.6.2020.

ΛΕΞΕΙΣ: Σαββοπουλος, Αγγελοπουλου, Δασκαλακη, Τσοχατζοπουλος, Μπαρτατιλας, Ελλαδα 2021
Share on Google Plus

About ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

    ΣΧΟΛΙΑ
    ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΣΩ Facebook

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ