ΠΡΟΣΩΔΙΑ, ΩΔΙΚΗ - ΟΙ ΔΥΟ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ - της Μ. Στούπη


ΠΡΟΣΩΔΙΑ, ΩΔΙΚΗ

ΟΙ ΔΥΟ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ

Της μουσικού Μαρίας Στούπη


ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.
 ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΟ ΛΕΓΑΜΕ “ΜΑΘΗΜΑ ΩΔΙΚΗΣ”.

ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΑΝ ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΗΤΑΝ ΩΔΙΚΑ (ΑΔΩ) ΠΡΟΣ-ΑΔΩ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ

Η ΠΡΟΣΩΔΙΑΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙ! ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ.

ΟΠΩΣ ΤΟ ΜΩΡΟ ΟΤΑΝ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑΜΙΛΗΣΕΙ ΒΓΑΖΕΙ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ.
ΚΑΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ Οοο ΑΙΑΑ
ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΔΑΝ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΦΩΝΑΞΑΝ ΕΑU = O , 3+1=4

ΘΥMHΘEITE TOΝ ΓΑΛΛΟ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΝΤΕ ΓKΩΛ ΠΩΣ ΕΚΛΕΙΝΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ. ΤΟ ΕΒΛΕΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΠΡΟΦΟΡΑ ΤΟΥ.

 ΣΗΜΕΡΑ ΟΤΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ: ΠΩΣ ΧΟΡΕΕΕΕΥ - ΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑΑ Α Α Α ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΦΘΟΓΓΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ Ή ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ.

 ΤΟ 5ΦΘΟΓΓΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ = Α-Ε-Ι-Ο-Υ(ΟΥ) ΤΡΑΓΟΥΔΗΘΗΚΕ ΩΣ 5 ΦΩΝΗΕΝΤΑ ΑΦΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΙ ΛΕΞΕΙΣ ΟΥΤΕ ΣΩΣΤΗ ΟΜΙΛΙΑ.

ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΤΑΝ Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΒΑΛΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ, ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΚΛΠ. ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Τ’ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΚΙ ΕΞΑΠΛΩΝΟΤΑΝ Η ΓΝΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΟΣ ΠΡΟΣΘΕΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΟΡΑ! ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΓΑΛΑ - ΜΙΚΡΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΧΡΟΙΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.
ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ. ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΓΟΝΗ. ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΑΜΕ. ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗ ΣΒΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

ΟΛΟΙ ΕΜΑΘΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ! ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΟΣΑ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ!

ΕΔΩΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΝΩ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΕ 4 ΦΩΝΗΕΝΤΑ. Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ Ω!οο Αα ΣΕ ΜΕ εΟΣΟ ΚΟΦΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΩΝΗ.
ΑΘΕΛΑ ΤΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΗΜΙΤΟΝΙΑ - ΤΕΤΑΡΤΑ ΤΟΥ ΤΟΝΟΥ Π. Χ. Οοοο! Oo o Oo ooo AIAaaAΑααα

ΟΙ 2 ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΑΝΤΙΛΗΠΤΕΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ. ΠΟΛΛΑ ΜΕΡΗ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΟΡΑ. ΑΛΦΑ-Α ΒΗΤΑ-ΓΑΜΑ ΚΛΠ.

F ΤΟ ΔΙΓΑΜΜΑ = 2 ΓΑΜΜΑ

 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΥ ΦΘΟΓΓΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ
ΤΟ ΔΙΓΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΚΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ

FΗΛΙΟS, FΑΣΤΥ FΕΑR, ΑFΗΡ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ!!!
ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΦΟΡΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ για το ΑΛΦΑΒΗΤΟ, ΕΔΩ.

ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΦΘΟΓΓΟΙ (ΦΘΕΓΓΟΜΑΙ)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ + ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΕΧΕΙ 2 ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ.
ΤΟ ΔΙΓΑΜΜΑ F, TO J (ΓΙOΤ) W ΗΤΑΝ ΦΘΟΓΓΟΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΟΙΩΣΕΩΣ:

ΔΙΕΣΗ #- ΥΦΕΣΗ b π.χ.

ΤΡΟΠΗ ΤΟΥ F σε K ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΚΗ ΛΕΞΗ ΚΑΡΕΣ ΠΡΩΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΩΣ = ΠΡΟΒΑΤΟ

FΑΡΜΟΝΙΑ

ΟΜΗΡΙΚΗ ΛΕΞΗ ΟΪΣ = ΟΜΗΡΙΚΑ Ή ΟFIΣ, OIΣ = ΠΡΟΒΑΤΟΙΝ
ΚΩΑΣ = ΠΡΟΒΑΤΟΥ ΔΕΡΜΑ

ΤΟ ΔΙΓΑΜΜΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΣΕ ΚΕΡΚΥΡΑ, BOIΩTIA, ΧΑΛΚΙΔΑ, ΘΕΣΣΑΛIΑ FΩKIΔA, ΑΡΓΟΛΙΔΑ, Κ.Α.

ΟΙΚΟΣ

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΟΛΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΕ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ‘Η ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ

ΝΑΥΠΗΓΟΣ=ΝΑFΠΗΓΟΣ, FANAΞ=ANAΞ ΕΤΟΣ=FETOΣ

(*) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΘΑ ΒΡΗΤΕ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΤΩΝ Σ. ΔΩΡΙΚΟΥ - Κ. ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗ: ΤΟ ΔΙΓΑΜΜΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΥ ΦΘΟΓΓΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ

ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ Η ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΣΟΛΩΝΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ.

ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΝΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΠΟΛΛΟΙ ΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ.

ΜΕ ΟΣΑ ΓΡΑΨΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΩΔΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΝΘΩΠΟΙ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΟΥΝ.

Η ΠΡΟΣΩΔΙΑ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΟΜΙΛΙΑ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΡΩΤΟΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ. ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ, ΓΙΑ Τ’ΑΡΝΙΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΛΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΑ ΒΟΥΝΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΚΡΥΦΘΟΥΝ ΑΠΟ Τ’ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ.

Μ’ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΙ, ΟΙ ΠΕΛΩΡΙΟΙ ΛΙΘΟΙ, ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΚΤΗΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΩΜΕΝΟ ΜΕ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΣΤΗΜΑ ΘΕΑΤΡΑ Ή ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ, ΛΕΙΨΑΝΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΟΙΚΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ

 ΑΠΕΙΡΟ-ΗΠΕΙΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΕΡΟΠΗΣ (ΜΕΡΟΨ) = ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΑΝ (ΔΗΛ. ΑΡΧΙΚΑ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΦΩΝΑΖΑΝ ΟΠΩΣ ΤΑ ΜΩΡΑ. ΟΣΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΡΑΧΟΥΣ ΤΑ ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΓΕΜΙΖΑΝ ΑΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΚΡΥΟ Ή ΖΕΣΤΟ ΕΒΓΑΙΝΕ ΚΙ Η ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΡΟΦΟΡΑ. ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΗΣΙΟΥ, ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥ, ΚΛΠ…

ΚΑΘΕ ΦΑΡΑ ΕΙΧΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΠΡΟΦΟΡΑ.
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΟΣΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, Η ΠΡΟΑΛΛΗ ΤΟΥ ΒΛΑΧΟΥ ΑΛΛΗ ΤΟ ΞΗΡΟ ΚΛΙΜΑ, ΑΛΛΟ ΤΟ ΥΓΡΟ Ή ΒΡΟΧΕΡΟ.

ΠΗΓΕΣ: ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΑ.
ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗ – ΔΩΡΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΓΑΜΜΑ F.
ΤΟΥ Δ. ΛΥΠΟΥΡΛΗ ΑΡΧ. ΕΛΛΗΝ. ΜΕΤΡΙΚΗ.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ.
ΑΚΤΟΥΔΙΑΝΝΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ,

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ-ΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ… ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΟΥΝΑΤΙΟΝ ΝΑΤΗ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΝΕΚΡΗ ΓΛΩΣΣΑ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ 2 ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΑΣ: ΛΟΓΟΣ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΑΜΕ!


ΠΗΓΗ: Μ. Στούπη "ΜΑΡΙ-ΓΑΙΑ" (απόσπασμα). ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 29.7.2020.

ΛΕΞΕΙΣ: ΗΛΙΟΣ, ΑΣΤΥ, ΕΑΡ, AHΡ, Στουπη
Share on Google Plus

About ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

    ΣΧΟΛΙΑ
    ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΣΩ Facebook

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ