Δυο ώρες χρήση ηλεκτρονικών μέσων την ημέρα, στην παιδική ηλικία, μειώνει πολύ την απόδοση στην ανάγνωση και την Αριθμητική!

Δυο ώρες χρήση
ηλεκτρονικών μέσων την ημέρα,
στην παιδική ηλικία,
μειώνει πολύ την απόδοση
στην ανάγνωση
και την Αριθμητική! 


Του Γιώργου Αναγνωστούδη


Νέα μελέτη εξέτασε τις αρνητικές επιπτώσεις των ηλεκτρονικων μέσων στους μαθητές και στις ακαδημαϊκές επιδόσεις τους.

Η εκτεταμένη χρήση ηλεκτρονικών μέσων στα τέλη της παιδικής ηλικίας, συνδέεται με χαμηλότερες ακαδημαϊκές επιδόσεις!

Η νέα μελέτη εξέτασε παιδιά ηλικίας 8 έως 11 ετών και απεκάλυψε μια σχέση μεταξύ της εκτεταμένης τηλεοπτικής χρήσης και της χαμηλότερης απόδοσης στην ανάγνωση (κατανόησης του τι διαβάζουν) καθώς και της μειωμένης αντίληψης της Αριθμητικής .

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η παρακολούθηση δύο ή περισσότερων ωρών τηλεόρασης την ημέρα σε ηλικία 8 με 9 ετών συσχετίστηκε με χαμηλότερη απόδοση ανάγνωσης, σε σύγκριση με τους συνομηλίκους τους, σε μια ανάλυση δύο χρόνια αργότερα. Η μαθησιακή διαφορά τους ισοδυναμούσε με απώλεια τεσσάρων μηνών μάθησης.

Η χρήση υπολογιστή για περισσότερο από μία ώρα την ημέρα συνδέθηκε με παρόμοιο βαθμό χαμένης αντίληψης της Αριθμητικής.


 ΠΗΓΗ: Heavy electronic media use in late childhood linked to lower academic performance Findings could help guide parents, teachers, clinicians in planning kids' screen timePLOS, September 2, 2020. ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 3.9.2020.

 

Summary

 

A new study of 8- to 11-year olds reveals an association between heavy television use and poorer reading performance, as well as between heavy computer use and poorer numeracy--the ability to work with numbers.

ΛΕΞΕΙΣ: ηλεκτρονικα μεσα, παιδικη ηλικια, αποδοση, αναγνωση, Αριθμητικη, ηλεκτρονικο μεσον, μαθητης, επιδοση, παιδι, επιδοσεις, τηλεοραση, μαθηση, ηλεκτρονικος υπολογιστης

Share on Google Plus

About ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

    ΣΧΟΛΙΑ
    ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΣΩ Facebook

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ