Η ΕΠΙΛΥΣΙΣ ΤΟΥ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ - ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ

Η ΕΠΙΛΥΣΙΣ ΤΟΥ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ[1]

Προς κ.κ.
Εξοχότατο Πρόεδρο Ελληνικής Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο,
Αξιότιμο Πρόεδρο Ελληνικής Κυβέρνησης Αλέξιο Τσίπρα,
Αξιότιμο Υπουργό Εξωτερικών Ελληνικής Κυβέρνησης Νικόλαο Κοτζιά,
Αξιότιμο Υπουργό Ελληνικής Εθνικής Αμύνης Πάνο Καμμένο.

Επεξεργασία των ανωτέρω πνευματικών γεγονότων
από τον Ιωάννη-Πέτρο Μακρίδη, αρχιτέκτονα μηχανικό (*)

Τα στοιχεία που αποτελούν και διαμορφώνουν μέσω των συμβόλων γνώσης, τις γνώσεις Πανανθρώπινων Πνευματικών Αξιών επαφές συν-εννόησης, στο πέρασμα των χιλιάδων χρόνων της Ιστορίας είναι αυτά που αποτελούν τις βάσεις που πρέπει να σεβόμαστε όταν προσπαθούμε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας για να συναινέσουμε.
Στην σημερινή εποχή των εκατομμυρίων χιλιάδων αφιλτράριστων πληροφοριών-ειδήσεων (εκ του οίδα = γνωρίζω, α’ πρόσωπο Ενικού, οίσθα = γνωρίζεις, β’ πρόσωπο Ενικού, οίδε = γνωρίζει, γ’ πρόσωπο Ενικού, ίσμεν = γνωρίζουμε, α’ πρόσωπο Πληθυντικού, ίστε = γνωρίζετε β’ πρόσωπο Πληθυντικού, ΕΞ ΟΥ Η ΛΕΞΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ, αυτή που πρέπει να γνωρίζουν, δηλαδή όλος ο κόσμος, όταν βάζει και βγάζει από το στόμα του αυτή την λέξη –να συνειδητοποιήσει προς ποιους ομιλεί και απευθύνεται πριν προβεί σε αγάλματα αγαλλίασης ο Λόγος του, ίσασι και οίδασι = γνωρίζουν γ’ πρόσωπο Πληθυντικού).
Τα ανωτέρω δομούν και στον Ιδιωτικό μας βίο την Πολιτεία των πολιτών, δηλαδή την Ιδιωτική πολιτική, αλλά πολύ περισσότερο και με μεγαλύτερες υποχρεώσεις και συνέπειες την Δημόσια πολιτική όλων, των όσων θέλουν να Άρχουν, από την πιο μικρή κοινότητα μέχρι και την Οικουμένη.
Στη Δημόσια πολιτική δεν υπάρχει συγνώμη, υπάρχει μόνον, μετά το λάθος η παραίτησις και η ποινή προς επιμόρφωση – συνετισμό των νέων πριν συμβεί το μοιραίο. Η Δημόσια πολιτική των Αρχόντων δεν αρκείται στο επίπεδο μόνο της συνεννόησης – συναίνεσης αλλά αναζητά να καλύπτει οπωσδήποτε το Δημόσιο συμφέρον.
Άλλο, η Ιδιωτική πολιτική και τα συμφέροντά της, «σε 10 χρόνια θα το έχουμε ξεχάσει το όνομα», που μπορεί να καλύπτονται με το εφικτό, το πρακτικό και την συναίνεση για το πολιτικό κόστος και άλλο η Δημόσια πολιτική της οποίας οι Αρχές της, δεν διέπονται από πρόσκαιρες αποφάσεις και αξίες αλλά πρέπει να αναζητούν και εφαρμόζουν την ΑΡΙΣΤΗ ΛΥΣΗ (και ήρθε και μονιμοποιήθηκε το αλί και τρισαλί στην Χώρα μας, όταν Υπουργοί Παιδείας καταργούν την ΑΡΙΣΤΕΙΑ Σοφοκλής «Αίας», στ. 443 «κρίνειν έμελλε Κράτος Αριστείας τινί» = ο οποιοσδήποτε οφείλει να κρίνει το Κράτος με κριτήρια Αριστείας) να είναι διεισδυτική στον χρόνο (στα πολλά χρόνια –όχι εφήμερη) να μην αρκείται με την συνεννόηση – συναίνεση αλλά να την υπερκαλύπτει με το Δημόσιο συμφέρον, και ως πρώτιστο κριτήριο στην θέση του πολιτικού κόστους είναι η δίκαιη κατανομή των θυσιών.
Η δική μας Ελληνική Ιστορία έχει Αρχές Βιωσιμότητας που διέπονται και διαμορφώνουν την Παιδεία μας, με ορθογραφία, γραμματική, συντακτικό, άρθρωση Λόγου, που ταυτίζονται σε πληρότητα με την δομή της Φύσης.
ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ ΚΑΝΤ, Γερμανός φιλόσοφος 1724-1804 μ.Χ. ιδρυτής του κριτικού ιδεαλισμού «ότι δεν το κινεί η φύσις το κινεί ο Ελληνικός πολιτισμός» (Τόσα τρισεκατομμύρια συνδυασμοί αρμονίας από ποιόν δημιουργήθηκαν ώστε να συνταιριάζουν, συμπληρωθούν και συγκινηθούν;). Ούτως εχόντων των πραγμάτων, άρα πρώτιστη αξία μαζί με την Φύση είναι και η Δομή της Ελληνικής Αλφαβήτου - Γλώσσας.
ΕΛΕΝΗ ΓΛΥΚΑΝΤΖΗ-ΑΡΒΕΛΕΡ, Πρύτανης Πανεπιστημίου Σορβόννης, Ιστορικός, Βυζαντινολόγος, Πρέσβειρα καλής θελήσεως: «Η Δομή της Ελληνικής Αλφαβήτου εμπεριέχει την Δομή της συνεχούς αλλαγής του Σύμπαντος και οι συλλαβές της γλώσσας της, το λογισμικό του Πολιτισμού της».
Κατ’ αρχήν, κανείς δεν συνομιλεί με ανθρώπους που εκμεταλλεύτηκαν την φιλοξενία της αυλής του (Βόρειος Ελλάδα), και θέλουν να τον εκδιώξουν από το σαλόνι του σπιτιού του (Μακεδονία-Θεσσαλονική), από την βιβλιοθήκη του (Αιγαίο) και το κρεβάτι του (μέσω ανάκλιντρου συμπόσια πνευματικών γεγονότων Λόγου-Γραφής), δεν σέβονται τα παιδιά του (τα Νησιά μας) και τη μάνα τους (η Γλώσσα και Κλώσσα με τα χρυσά αυγά) και που επισείοντας ένα τετράδιο στο χέρι, αγνώστου περιεχομένου, προβάλλει τον ισχυρισμό ότι βιάζεται «Να, δες εδώ στο τετράδιο έχω και 130 υπογραφές από ανθρώπους περαστικούς και γείτονες, μέχρι και την άλλη άκρη του κόσμου», στο δε κουτί που κρατώ, έχω και την ταμπέλα της πλατείας που βλέπει το παραδοσιακό σπίτι που κατοικείς και γράφει το όνομα που διάλεξα και μάλιστα έξω περιμένει και το φορτηγό με το άγαλμά του. Κάνε γρήγορα γιατί αν δεν συμφωνήσεις τώρα, στις 21 Ιανουαρίου 2017 δεν θα σε συμφέρει !!! (;;;).
Η μία περίπτωση που δίνει λύση, σε τέτοια θέματα είναι το τρελοκομείο.
Η άλλη περίπτωση είναι να μην μιλήσεις καθόλου μαζί του και να τον περιηγήσεις σε όλα τα θεμέλια που βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια από Μακεδονικό πολιτισμό και που κανένα δεν φέρει «Μακεδονική γραφή», πριν ακόμα εμφανιστούν οι προκάτοχοι των Γεωγραφικών χωμάτων που ο ίδιος εισβολέας γείτονας πατάει τώρα και που έφεραν τα γνήσια ονόματά τους, όταν βρισκόταν στην χώρα του, Βαρντάρσκα (600 μ.Χ.) – Δαρδανία (300 π.Χ.) – Παιονία (1000 π.Χ.) – Ιλλυρία (2000 π.Χ.) και που κανείς από αυτούς τους εισβολείς του 600 μ.Χ. δεν μεγάλωσε τα εγγόνια του ως Μακεδόνες.
Μαρτυρίες των ανωτέρω από χθεσινούς, σημερινούς Σκοπιανούς π.χ. Κίρο Γκλιγκόροφ (δύο φορές Πρόεδρος των Σκοπίων), Μπράνκο Γκερόσκι (αρχισυντάκτης εφημερίδας Σλόμποτεν Πετσάτ) «σκάψαμε και δεν βρήκαμε τίποτε που να επιβεβαιώνει ότι η ταυτότητά μας έχει σχέση με την ιστορία του Μέγα Αλέξανδρου». Νίκολας Χάμοντ (Άγγλος Ιστορικός, καθηγητής του Καίμπριτζ) «ήσαν Σλάβοι χωρίς ελληνική φωνή, με δική τους γλώσσα».
Τα ανωτέρω θα πρέπει να είναι προς εξέταση από τους επαΐοντες γλωσσολόγους, αφού τους δοθούν από τους κτήτορές τους. Εμείς ως Έλληνες – Μακεδόνες – Έλληνες δεν έχουμε καμία σχέση με αυτά και καμία συζήτηση δεν πρέπει να κάνουμε μαζί τους για να μην παρεξηγηθεί η στάση μας. Μόνον με τις θέσεις των επαϊόντων μπορούμε να συζητήσουμε αλλά χωρίς τους «Μακεδόνες» στο τραπέζι συζήτησης. Και εφόσον οι μελέτες τους έχουν αποδείξει ότι η Ελληνική Γλώσσα που διαμορφώνει λέξεις με κοινή ρίζα για το σημαίνον και το σημαινόμενο προς επίτευξη του πνευματικού γεγονότος έχει σχέση με την διάλεκτο των Σκοπιανών, τότε με χαρά μας θα βρισκόμασταν σε κοινό τραπέζι μαζί τους επί των συγκεκριμένων δεδομένων. Με αυτόν που κατέχει Μακεδονική Γη χωρίς λόγο και έργο των προγόνων του, έχοντας αλυτρωτικές βλέψεις για Μακεδονική Γη και με αυτές διδάσκει τις επερχόμενες γενεές, οι Έλληνες δεν έχουμε να συζητήσουμε τίποτα μαζί του.
Επίσης αξιόλογο είναι να επιδειχθούν και σε ποια κατάσταση είναι τα έργα που ευρίσκονται από την αρχαιότητα στην γεωγραφικά Μακεδονική Γη, όπως στάδια, θέατρα, καθότι ο Μέγας Αλέξανδρος απ’ όπου πέρασε άφησε ίχνη ανάπτυξης πολιτισμού και όχι αλυτρωτικών εδαφών και το εξίσου σημαντικό το πώς απέδωσαν αυτά στην γειτονιά τους. Χωρίς αυτά τα δεδομένα λόγου και έργου στα χέρια μας οποιαδήποτε συζήτηση είναι προσβολή της Ιστορίας, την οποία γεννήσαμε Έλληνες και Μακεδόνες ως Έλληνες.
Τελεία και παύλα στο μέχρι τώρα παιχνίδι που γίνεται σε βάρος της Μακεδονίας και εις βάρος μας.
Η Υδρόγειος σφαίρα αναζητά την υποστήριξη των εννοιών των λέξεων που την σχηματίζουν (ακόμα και μέσω Ε.Ε. και ΝΑΣΑ) για να συνεχίσει να υπάρχει στο Ηλιακό σύστημα, στο οποίο παρεμπιπτόντως, ο Ήλιος οφείλει την επιβίωσή του στο σύστημά του, λόγω της συνύπαρξης δίπλα του, του πλανήτη Δία (αυτά τα λένε οι αστροφυσικοί της ΝΑΣΑ), αλλά το τι έχει πει ο Δίας, τα έχει πει μόνον η Ελληνική Μυθολογία και η Ιστορία της για να έχει νόημα ο λόγος του επαΐοντα. Όσοι δε υποστηρίζουν την ιδέα μιας Νέας Χώρας που θα φέρει το όνομα Μακεδονία, κατά βάση, θέλουν να υποδουλώσουν τους κατοίκους αυτής της Γης, καθότι ο πρωτογενής τομέας των προϊόντων της θα χάνεται μέσα σε ανούσιες λέξεις π.χ. Μακεδονικός χαλβάς Βορά-Νότου, Μακεδονική σαλάτα ανατολής και δύσης με κακή χώνεψη νόησης. Αυτά είναι που οδηγούν κατευθείαν σε νέα και εσαεί μόνιμη άνοια ελλείψει μνήμης. Μνημόνια χωρίς μνήμη μόνο μέσω του Μάθιου Νίμιτς μπορούν να εξασφαλίσουν την στειρότητα της Μακεδονικής Γης.

Γλυφάδα, 16 Ιανουαρίου 2018.

(*) τηλ. 211.402.2615 / 6936.528.528.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

[1] Πλάτων (427-347 π.Χ.): Αθηναίος φιλόσοφος, μαθητής του ΣΩΚΡΑΤΗ (470-399 π.Χ.) ΠΕΡΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ «Η ΜΕΤΑΛΛΑΞΙΣ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΙ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, ΣΩΜΑΤΩΝ, ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ». ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΙΔΕΩΝ – ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΛΑΤΩΝΑ «ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ».

ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ, ΣΚΟΠΙΑ, ΣΚΟΠΙΑΝΟ, FYROM, ΠΓΔΜ, ΠΛΑΤΩΝ, ΠΛΑΤΩΝΑΣ, ΣΩΚΡΑΤΗΣ, ΙΣΤΟΡΙΑ
Share on Google Plus

About ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

    ΣΧΟΛΙΑ
    ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΣΩ Facebook

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ