Η
γλυπτή μορφή του Πάρι
στο αέτωμα της Αφαίας Αιγίνης,
φορούσε ρούχα!
Του Γιώργου Λεκάκη
Μια νέα διερεύνηση με νέα
τεχνολογία, υπεριώδη ακτινοβολία πια, της γλυπτής μορφής του Πάριδος, από το
δυτικό αέτωμα του ναού της Αθηνάς Αφαίας Αίγινας, παρουσίασε εκπληκτικά ευρήματα!
Το υπεριώδες φως, ανέδειξε ένα
σύνθετο ρούχο, με διαμαντόσχημο μοτίβο (με ρόμβους), σαφώς ορατό στο πόδι και στο
ρούχο στην μέση του!
Το δε φόρεμα του θώρακος (κάτι
σαν γιλέκο), είναι διακοσμημένο με ζωικά σχέδια!
Τα γλυπτά της Αιγίνης έκλεψε
πολυεθνική σπείρα από την Αίγινα, και τα «αγόρασε» ο… Λουδοβίκος (πατέρας του μετέπειτα
βασιλιά της Ελλάδος Όθωνα!) και για χάρι τους, για να στεγάσει, έφτιαξε την
Γλυπτοθήκη του Μονάχου!
Κάποια στιγμή, όμως πρέπει να
επιστρέψουν στην πατρίδα τους, και στο Δίκαιο…
Για ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Γ. Λεκάκη «Αρχαιοκαπηλίες των Γερμανών στην Ελλάδα επί Κατοχής».
ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ: ΑΙΓΙΝΑ, ΠΑΡΙΣ, ΑΦΑΙΑ ΑΙΓΙΝΑΣ, ΡΟΥΧΟ, ΕΝΔΥΜΑ, ΑΘΗΝΑ, ΝΑΟΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΦΑΙΑΣ, ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ, ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ, ΓΛΥΠΤΟΘΗΚΗ ΜΟΝΑΧΟΥ, ΓΙΛΕΚΟ, ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΣ, ΟΘΩΝ, ΑΙΓΙΝΗΣ, ΠΑΡΗΣ, ΜΟΝΑΧΟ, ΟΘΩΝΑΣ, ΚΑΤΟΧΗ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΑΡΧΑΙΟΚΑΠΗΛΙΑ
ΣΧΟΛΙΑ
ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΣΩ Facebook