Μουσική και επιχειρείν στην Θεσσαλονίκη


Μουσική και επιχειρείν
στην Θεσσαλονίκη


Μετά την πρώτη συνάντηση μελών της ΕΥΕΔ που πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη την 1η Μαρτίου 2019,  κλιμάκιο συνεργατών της ΕΥΕΔ θα επισκεφθεί και πάλι την συμπρωτεύουσα  με σκοπό να υποστηρίξει  και να προβάλλει στο επιχειρηματικό κοινό της Β. Ελλάδας το δικαίωμα των δημιουργών να αμείβονται για τη χρήση των έργων τους.
Συγκεκριμένα, η ΕΥΕΔ  έχει προσκληθεί στο πλαίσιο των εκδηλώσεων τoυ πολυσυνεδριακού φόρουμ MONEY SHOW, που πραγματοποιείται στην Θεσσαλονίκη  στις 12-14  Απριλίου 2019 και θα συμμετέχει με δύο παρουσιάσεις που ενδιαφέρουν εξίσου τους επιχειρηματίες που επιθυμούν να καταστήσουν ελκυστικό το επιχειρηματικό τους περιβάλλον κάνοντας χρήση μουσικής, τους δημιουργούς μουσικών έργων αλλά και το ευρύτερο κοινό.
Ο τίτλος της συνεδριακής ενότητας της ΕΥΕΔ, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 14 Απριλίου 2019 και ώρες 13:00 – 15:00, στην αίθουσα “Regency Ballroom” του ξενοδοχείου Hyatt Regency στην Θεσσαλονίκη, είναι  «Μουσική και επιχειρείν: it takes two to tango» και το πρόγραμμα των παρουσιάσεων είναι το ακόλουθο:

            «Η Μουσική ως προστιθέμενη αξία στην επιχείρηση και το δικαίωμα του δημιουργού να αμείβεται για την χρήση των έργων του»
Εισηγήτρια: Αγγελική Κανελλοπούλου, Δικηγόρος, Νομική Σύμβουλος ΕΥΕΔ, Διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια
•            «Από το Βινύλιο στο CD, από το CD στο You Tube και από το You Τube πίσω στο Βινύλιο! Παραδοσιακές και σύγχρονες τάσεις διάθεσης και προώθησης των μουσικών έργων»
Εισηγητής:  Διονύσης Τσονόπουλος, Head of Online & Offline Licensing ΕΥΕΔ, ΜΒΑ, MSc Διαχείριση Πολιτισμικών Μονάδων.

Θα ακολουθήσει συζήτηση και παρεμβάσεις από τους συμμετέχοντες δημιουργούς και δικαιούχους δικαιωμάτων.
Σας  προσκαλούμε με μεγάλη χαρά στην εκδήλωσή μας και είσθε ευπρόσδεκτοι να κάνετε τις δικές παρεμβάσεις πάνω στα θέματα που θα παρουσιαστούν.


ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ: μουσικη, πνευματικα δικαιωματα
Share on Google Plus

About ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

    ΣΧΟΛΙΑ
    ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΣΩ Facebook

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ