Ψηφιακός Τουρισμός: Η νέα πρόκληση - του Κ. Κουσκούκη

Ψηφιακός Τουρισμός:

Η νέα πρόκληση

 


Στο σύγχρονο περιβάλλον, η ανάπτυξη του ψηφιακού τουρισμού, μπορεί να προσδώσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στη χώρα μας για να προχωρήσουμε σε ένα επανασχεδιασμό, με γνώμονα σύγχρονα κριτήρια και με την εφαρμογή εναρμονισμένων υπηρεσιών ψηφιακού τουρισμού, από την παροχή της πληροφορίας έως την εμπορική και επιχειρηματική συναλλαγή, στηρίζοντας την πράσινη και κυκλική οικονομία.


Τα τελευταία χρόνια, οι τεχνολογικές εξελίξεις μαζί με τις ανάγκες των ταξιδιωτών εξελίσσονται με αλματώδη βήματα αντιμετωπίζοντας σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται οι τουριστικές αγορές με την ψηφιακή τεχνολογία.
Οι τουρίστες θα αφιερώνουν όλο και λιγότερο χρόνο για να πραγματοποιήσουν τα ταξίδια τους, να κάνουν τις κρατήσεις τους και να νοικιάσουν όλες τις υπηρεσίες που χρειάζονται για το ταξίδι τους (μεταφορά, διαμονή, εκδρομές..). Αυτή η νέα τάση θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων τεχνολογικών εφαρμογών και με τους ιστότοπους θα παρέχεται στο χρήστη η δυνατότητα δημιουργίας των δικών του πακέτων διακοπών με ένα μόνο κλικ.


Η Τεχνητή Νοημοσύνη -
Artificial Intelligence (AI) προχωρά με μεγαλύτερα βήματα χρησιμοποιώντας τα βαθιά νευρωνικά δίκτυα (Deep Neural Network), που της επιτρέπουν να βελτιώνεται συνεχώς, να συνδιάζει τις ερωτήσεις και να παράγει τις καλύτερες δυνατές απαντήσεις. Συνδυάζοντας την ταχύτητα, την ακρίβεια της AI και την ενσυναίσθηση των πελατών, οι εταιρείες θα μπορούν να βελτιώσουν την πίστη, την φήμη του εμπορικού σήματος καθώς και την δημιουργία ροών εσόδων, συμπεριλαμβανομένης και της εμπειρίας πελατών.Λέξεις-κλειδιά όπως Technology, Al, AR, Chatbots και πολλά άλλα θα συζητούνται σε καθημερινή βάση για τη φιλοξενία και τις διεθνείς τάσεις του Hotel Marketing.

 

1.     Chatbox: Η λειτουργία του στους ιστότοπους του ξενοδοχείου έχει ως στόχο να αυξήσει την αποδοτικότητα και να ενισχύσει την επικοινωνία με τους πιθανούς πελάτες.

2.     Φωνητική αναζήτηση: Το 40% των ενηλίκων χρησιμοποιεί πλέον φωνητική αναζήτηση τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, γι’αυτό και οι ξενοδόχοι θα πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές Search Engine Optimization (SEO) και την φωνητική αναζήτηση εξασφαλίζοντας ότι ο ιστότοπός τους έχει λέξεις-κλειδιά.

3.     Αλλαγές στη συλλογή δεδομένων: Όλες οι επιχειρήσεις της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων και των ξενοδοχείων, θα πρέπει να εφαρμόσουν νέες στρατηγικές για τον τρόπο με τον οποίο επεξεργάζονται, αποθηκεύουν και χρησιμοποιούν τα στοιχεία των πελατών τους με γνώμονα τα GPDR.

4.     Αλλαγές στην πώληση: Η Αυξημένη Πραγματικότητα - Augmented Reality (AR) είναι η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα κινητά τηλέφωνα προσφέροντας στον επισκέπτη μεγαλύτερη ευκαιρία να επικοινωνήσει με το ξενοδοχείο, αλλά και δυνατότητα ενσωμάτωσης των ψηφιακών δεδομένων από μια εμπειρία σε πραγματικό χρόνο, ανοίγοντας νέους δρόμους και στην πώληση.

5.     Αναζήτηση στα Social media: Πολλοί καταναλωτές παραβλέπουν το Google ή το Yahoo στην αναζήτηση και επιλέγουν τα social media (facebook, Instagram, twitter..), γι’ αυτό και οι ξενοδόχοι πρέπει να συμπεριλάβουν τα σχετικά hashtags στα sites, blogs και στις αναρτήσεις τους ώστε οι χρήστες να μπορούν να βρουν εύκολα το ξενοδοχείο τους.

6.     Συνδεδεμένες συσκευές Internet of Things (IoT): Στον τομέα της φιλοξενίας με την τεχνολογία του διαδικτύου, καλύπτονται ατελείωτες δυνατότητες και εσωτερικές λειτουργίες (διευκολύνσεις δωματίων, έλεγχος της τηλεόρασης, θέρμανσης και πρόσβαση σε υπηρεσίες όπως κράτηση αυτοκινήτου..)


Όλοι οι Έλληνες πολίτες πρέπει να αποκτήσουν τις ψηφιακές δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να αξιοποιήσουν τα οφέλη και τις υπηρεσίες της ψηφιακής Ελλάδας μέσω Ψηφιακής Ακαδημίας Πολιτών που έχει τεθεί σε λειτουργία με απόλυτη επιτυχία κατά τη διάρκεια του lockdown από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης δίνοντας τη δυνατότητα σε κάθε Έλληνα πολίτη να έχει δωρεάν πρόσβαση σε ποιοτικές ψηφιακές εκπαιδευτικές υπηρεσίες.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΕΔΩ.


Το Antivirus Crowdhackathon είναι ο πρώτος απομακρυσμένος μαραθώνιος καινοτομίας που διοργανώθηκε στην Ελλάδα από την Περιφέρεια Αττικής για ψηφιακές εφαρμογές και μεθοδολογίες που προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες της πανδημίας αξιοποιώντας καινοτόμες τεχνολογικές και επιχειρησιακές προσεγγίσεις όπως IoT, αποκεντρωμένες τεχνολογίες, εικονικοί ξεναγοί..

Τελικά, οι ταξιδιώτες είναι πιο κοινωνικοί, ενεργητικοί και ολοένα και πιο ψηφιακοί και μόνο οι καινοτόμες εταιρείες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του ταξιδιώτη, επιβιώνουν καθώς οι νέες τάσεις εισέρχονται δυναμικά στον τουρισμό όπως τα επιπρόσθετα (add-ons) μέσω εφαρμογών κινητών, επιβάλλοντας το modus operandi των τουριστικών επιχειρήσεων να χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη.

 

Επιβάλλεται συμπερασματικά ο ψηφιακός μετασχηματισμός Υπουργείων, ΕΟΤ, Περιφερειών, Δήμων και όλων εμπλεκομένων φορέων ως αντίδοτο στην πανδημία του Covid-19 για ασφαλή και ποιοτική φιλοξενία με τη διαφοροποίηση και την αλλαγή του τουριστικού μοντέλου μας από τον μαζικό στον ποιοτικό τουρισμό για βιώσιμη, ανθεκτική και καινοτόμο τουριστική ανάπτυξη καθώς και την ενίσχυση της προστιθέμενης αξίας των πιστοποιημένων δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας.

 

ΠΗΓΗ: ΕπιχειρείνDeal της Dealnews, Παρασκευή 14 Αυγούστου 2020. ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 15.8.2020.


ΛΕΞΕΙΣ: Ψηφιακος Τουρισμος, προκληση, Κουσκουκης

 

Share on Google Plus

About ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

    ΣΧΟΛΙΑ
    ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΣΩ Facebook

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ