ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΥ: ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ

ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΥ

ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ


ΑΝΑΦΟΡΑ
Ο σκοπός αυτής της διαβούλευσης επιδιώκει να αντληθούν απόψεις – ιδέες για το πώς να διαχειριστούμε ένα διαμορφωμένο άναρχα ιδιοκτησιακό, πολεοδομικό, «ανιστόρητο» καθεστώς, όπου το καθημερινό περιβάλλον μας, έπαψε για τα παιδιά μας να εμπεριέχει τα καθ’ εαυτού δωρεάν φυσικά στοιχεία (και σε ένα μάλιστα κατά κυριολεξία βατό εύκρατο κλίμα).

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Χώμα, βράχια, νερό, θάλασσα, άνεμος, θάμνοι, δένδρα, αγριολούλουδα, αρωματικά φυτά, κελάηδισμα, κελάρισμα, φύσημα αγέρα- χάδι, οξυγόνο ζωής εξαφανίστηκαν, και μέσω «μιας αδιόρατης δουλοπρέπειας, κατοχή» καθιερώθηκε, σε αυτόν τον άγιο τόπο, ο βίος των Ελλήνων να γίνεται αβίωτος.
Ενώ οι Έλληνες όταν αναγκάζονται ως καταχρεωμένοι να εκπατριστούν, μεγαλουργούν ξεκινώντας από το μηδέν, σε χώρους όπου δεν γνωρίζουν την γλώσσα τους και το πολιτικό – πολιτιστικό τους σύστημα. Φανταστείτε το «πού θα βρίσκονταν» αυτός ο τόπος και οι άνθρωποί του με τα στοιχεία που δομούν τον Ελληνικό Πολιτισμό εδώ και τουλάχιστον 2.500-4.200 χρόνια και τα οποία είναι ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, και όχι αντιγραφή.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: «Αναμιμνήσκεται δε, ουδέν άλλο δύναται πλην άνθρωπος», ήτοι μόνον ο άνθρωπος μπορεί αυτό που έχει στο μυαλό του, στην μνήμη του να το πάει παρά πέρα. Π.χ. ο πίθηκος μιμείται, άρα…

Και όλα τα Αλφάβητα του Κόσμου είναι γνωστό ότι μιμούνται την σειρά των συμβόλων της Ελληνικής Αλφαβήτου, χωρίς όμως κανένα πνευματικό νόημα επεξήγησής των, ως προς την σχέση του ανθρώπου με το Σύμπαν, που εμπεριέχονται στις έννοιες των συμβόλων μας, π.χ. Ο-ΜΙΚΡΟΝ, Ω-ΜΕΓΑ / Ε-ΨΙΛΟΝ, Υ-ΨΙΛΟΝ / Ο ΡΥΘΜΟΣ ΤΟΥ ΗΤΑ (μετά την αρχή της Ελληνικής Αλφαβήτου Ζήτα, Ήτα, Θήτα) του οποίου το σύμβολο «Η» είναι ο σπόρος του Σύμπαντος (ως, του Υδρογόνου) και του οποίου το σχήμα «Η» είναι το σύνολο των πνευμάτων της Ελληνικής Γλώσσας (ψιλή, δασεία, περισπωμένη, οξεία, βαρεία)…

Στη σημερινή εποχή τα παιδιά μας περιτριγυρίζονται και μεγαλώνουν από τα πρώτα χρόνια της ζωής τους, μέσα στα σχολεία μας μέχρι τα 18 τους χρόνια υποσυνείδητα και ενσυνείδητα, από αφύσικα τεχνικά υλικά: μπετά, άσφαλτος, αλουμίνιο, σίδερα, τζάμια και χίλια δυο πλαστικά υλικά που κανένα από αυτά δεν απορροφά νερό. Δηλαδή, η βροχή, αυτό το θείο δώρο που κάνουμε αμάν να το βρούμε στο Σύμπαν, από αυτούς που θεωρούν τον εαυτό τους ικανό να διαχειριστούν τα Δημόσια θέματα, μέσω της προσωπικής διαβολής τους, τα διαστρεβλώνουν, δημιουργώντας χάος – σκότος (ακριβώς το ίδιο και απαράλλακτο όπως με το μαύρο στην τηλεόραση = κατάργηση των ηχητικών συχνοτήτων). Κατά διαβολική σύμπτωση το νερό της βροχής το στέλνουν κατά διαβόλου ως πλημμυριστική λαίλαπα.

ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΫΛΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΓΑΘΑ Η ΤΙΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΕ ΣΥΓΚΕΡΑΣΜΟ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΧΙΛΙΕΤΙΩΝ ΠΟΥ ΔΟΜΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ. Τοιουτοτρόπως μας έχουν επιβάλλει:
α)          Την γενοκτονία που διαδραματίζεται στα σχολεία μας αφού είναι όλα πάνω σε δρόμους ταχείας κίνησης και οι αίθουσες διδασκαλίας δεν έχουν την ευχέρεια απομάκρυνσης, οπότε οι μαθητές εθίζονται, και ειδικά σε ώρα διδασκαλίας στον ήχο για το θανατηφόρο ατύχημα. Δάσκαλος, μου παραπονιέται, ως Αρχιτέκτονα Μηχανικό, ότι το δεξί του αυτί – το οποίο την ώρα της διδασκαλίας που είναι από την μεριά του δρόμου– δεν ακούει. Επομένως και οι 30 μαθητές επί 5 ώρες καθημερινά και σε 6 τάξεις, όχι μόνο δεν ακούνε από το αριστερό αυτί αλλά και ο ήχος αυτός, των αυτοκινήτων, γίνεται ισάξιος της διδασκαλίας και με ότι θανατερό αυτό συνεπάγεται για το υπόλοιπο του βίου τους, για τους 180 ή 360 μαθητές, ημερησίως, επί 12 χρόνια. Εξ αυτού του γεγονότος έχουμε τους περισσότερους θανάτους σε μαθητές στους δρόμους μας, σε σύγκριση με την άλλη Ευρώπη.
β)           Την γενοκτονία που συντελείται στους δρόμους με τα αυτοκινητιστικά δυστυχήματα, ασχέτως της ηλικίας μας, με 2.250 νεκρούς ετησίως. Ήδη σε 10 χρόνια 22.500 θα είναι οι νεκροί. Δηλαδή, όλη η νήσος Λευκάδα με τους 22.500 κατοίκους της, γίνεται κάθε 10 χρόνια ένα απέραντο νέο πολυώροφο νεκροταφείο (και η οποία απ’ ότι λένε, είναι η πραγματική Ιθάκη)... Αλί και τρισαλί για εμάς!!! Αν δεν ξυπνήσουμε από την λούμπα.
   Όμως η πρόληψη των ανωτέρω θλιβερών γεγονότων είναι σημαντικότερο έργο από την ίαση. Αλλά και από οικονομικής πλευράς, για τη σωτηρία της Ελλάδος, αφού η ίασις έχει κοστίσει «ο κούκος αηδόνι» καθόσον δεν θα ακολουθούσαν οι κατωτέρω σπατάλες: με νεκρούς, συντάξεις, νοσηλεία, νοσήλια, φάρμακα, NOVARTIS ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, απώλεια εργατικού δυναμικού. Αλλά το σημαντικότερο είναι ότι θα μάθουν οι Έλληνες το πώς δεν θα σκοτώνονται στους δρόμους, μόνο αν έχουν ως μάθημα σχολείου επί 45’ κάθε μέρα το περπάτημα, μέσα σε ένα φυσικό περιβάλλον (για να μάθουν με ευχάριστο τρόπο να κινούνται τα πόδια χωρίς να το καταλαβαίνουν) και επομένως η μετακίνησή μας απαγκιστρώνεται από το Ι.Χ. το οποίο το έχουμε μπερδέψει με την ψυχή μας, η οποία επί τη ευκαιρία είναι η μόνη αυτοκίνητη!!! Όπως και με το να κάνουμε ποδήλατο ως μάθημα την ώρα του σχολείου επί 45’. Όχι ως διασκέδαση αλλά ως χρέος προς την δομή της λειτουργίας της Πολιτείας. Άρα εμπεδώνω καθημερινά με την συμμετοχή μου μέσα στο Σχολείο το Άριστο το «ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ» και όχι το εφήμερο και την διαφθορά για να επιζήσω εις βάρος του περιβάλλοντος, του συνανθρώπου μου και της Πολιτείας γενικά.
Αυτή η λειτουργική δομή της Παιδείας θα ανακατανείμει και τον τουρισμό της Ελλάδος στην ορθή ανάδειξη και αξιοποίηση της γεωμορφολογίας της, ως «διαμαντόπετρας» του κόσμου «Είμαστε ο κόσμος ο μικρός ο μέγας» για όλη την Οικουμένη από γεννησιού μας, αλλιώς δεν θα έλεγε ο Γερμανός Φιλόσοφος Εμμάνουελ Καντ (1724-1804) Ιδρυτής του κριτικού ιδεαλισμού «Ό,τι δεν το κινεί η Φύσις το κινεί ο Ελληνικός Πολιτισμός». Ο τουρισμός της Ελλάδος πρέπει να είναι δωμάτια – κατοικίες και όχι τεράστιες τουριστικές επενδύσεις που κρύβουν και εξουδετερώνουν την μοναδικότητα του τοπίου μας.

Το Μπούρτζι χάνεται... από ένα κρουαζιερόπλοιο...

Τοιουτοτρόπως το Ι.Χ. του επισκέπτη τουρίστα θα χρησιμοποιηθεί για τον αγροτουρισμό, και το κάθε ευρώ του θα πηγαίνει κατευθείαν στην ελληνική οικογένεια και όχι στα τουριστικά γραφεία του εξωτερικού, και μάλιστα στην κάθε άκρη της εγκαταλελειμμένης σήμερα Ελλάδας που ερημώνει αναξιοποίητη και έτσι σβήνει η πατρίδα μας. Και έτσι θα απαλλαγούμε από το κόστος συντήρησής της, λόγω της εγκατάλειψης και θα γλυτώσουμε 3 φορές τον θάνατο. Τον δικό μας, των παιδιών μας και της κληρονομιάς μας που σήμερα – από χρόνια καθοδηγούμενη είναι για αφανισμό σε όλα τα επίπεδα: ΜΝΗΜΗΣ – μέσω οικονομικών Μνημονίων, τα οποία επειδή κάθε μέρα αλλάζουν κατά το δοκούν των αρχόντων δεν έχουν καμία σχέση με μνήμη, ως σκουπίδια, ΙΣΤΟΡΙΑΣ – μέσω ξεπουλήματος της Μακεδονίας, ΤΕΧΝΗΣ – Γκαλερί εκθέτει κονσερβοποιημένες αφοδεύσεις, πίνακες ζωγραφικής από υγρά νεκρών αναρτώνται σε αντίστοιχους χώρους κ.ο.κ.
Με την ανωτέρω πρόταση στην δημόσια διαβούλευσή σας, δίνεται η ευκαιρία το σύνολο της οικονομίας μας να ειδωθεί με μια λειτουργική κοινωνική αναδιάρθρωση ενίσχυσης χωρίς εξάρτηση από μεγαλοσυμφέροντα κατά ένα πρόσθετο ποσό των 40 δισ. ευρώ (22% του ΑΕΠ), χωρίς επιβάρυνση του περιβάλλοντος.
Στοιχεία από Διεθνή Συνέδρια μέσω του κ. Τάσσου Μαρκοΐζου – Ιαβέρη, ο οποίος έχει τάξει την ζωή του σε αυτό το θέμα, το πώς δεν θα σκοτωνόμαστε εμείς οι Έλληνες στους δρόμους για να μην φοβούνται οι χιλιάδες τουρίστες να έρχονται στην Ελλάδα με τον ποιο αυτονόητο τρόπο μέσω της στεριάς (άρα και οικονομικότερα γι’ αυτούς), που την έχουν αχρηστέψει όσοι χειρίζονται τις τύχες της Ελλάδος. ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ – ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΓΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΣΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΙΕΡΩΝ, ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ.
γ)           ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ της νεολαίας μας με την μετανάστευση λόγω των ανωτέρω θανατηφόρων χασμάτων και του αποπροσανατολισμού τους από τους στόχους αξιών του βίου μας.
δ)           ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ με την ανεργία στους νέους λόγω αδυναμίας κάλυψης των οραμάτων της παιδείας τους, Η ΟΠΟΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΑΣΤΕΓΗ. ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΣΜΕΝΑ: Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, Η ΜΟΥΣΙΚΗ, ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ, ΤΕΧΝΕΣ, ΧΟΜΠΥ. Οι νέοι μας ψάχνουν να βρουν χώρους για τα ενδιαφέροντά τους, και η άρχουσα τάξη τους αφήνει «ελεύθερους δούλους» να περνούν τα νιάτα τους μέσα σε φραπεδάδικα, χωρίς καμία λέξη θαλπωρής για το αύριο των ίδιων και των παιδιών τους. ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΑΣ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΑΦΟΥ ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ ΩΣ ΗΡΩΑΣ ΘΥΜΑ.
ε)           ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ του περιβάλλοντος που μας γέννησε αφού ο χώρος της Παιδείας λειτουργεί ασφυκτικά χωρίς να βρουν οι μαθητές τους ημιυπαίθριους χώρους της αγωγής μετά την γυμναστική εκατέρωθεν των αγωνιστικών χώρων που αγκάλιαζαν και περιθάλπουν τις πνευματικές κατακτήσεις στις συζητήσεις με τους επαΐοντες. Έτσι κερδιζόταν ο στόχος του «ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ» που σήμερα παντελώς απουσιάζει από έλλειψη χώρου και χρόνου από τις σχολικές εγκαταστάσεις. ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΓΙ’ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΤΕ ΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.
στ)         ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ που υφιστάμεθα από τις άρχουσες δυνάμεις του σκότους που αλλοιώνουν τις έννοιες των λέξεων χιλιάδες χιλιάδων χρόνων Ιστορίας και τις προσαρμόζουν στα 70 χρόνια της ζωής τους. Κατά την Μαριάν-Μακ Ντόναλντ, 105 εκατ. είναι ο αριθμός των ελληνικών λέξεων, και κατόρθωσαν μέσω της αλληλεγγύης και μέσα σε κτίσμα βουλευτηρίου, 300 δημόσια πρόσωπα με χρήση μόνο 10’ χρόνου ομιλίας έκαστος, να ξαλαφρώσει από αυτό το βάρος των 2.500 χρόνων ιστορίας του και να κυκλοφορήσει αλαφροΐσκιωτος στους δρόμους χωρίς να γνωρίζει καν τον Διονύσιο Σολωμό.
Όλα τα ανωτέρω είναι ένα παράδειγμα στρατηγικών αναπτυξιακών έργων της Ελλάδας, τα οποία είναι από χιλιάδες χρόνια εξαγώγιμα, με αυτά έχουμε γίνει Έθνος, μόνο που χρειάζονται ελεύθερους χώρους για να αναστηθούν, που να ευωδιάζουν σεβασμό υποχρέωσης απέναντι στην Γνώση και όχι ξεπούλημα για ξαλάφρωμα.
Όλα τα ανωτέρω λέγονται και γράφονται για να τιμήσουμε τον ανώνυμο Ελληνικό λαό, το τι μπορεί να καταφέρει αφού ελευθερώθηκε από Οθωμανισμό, Φασισμό, Ναζισμό και τώρα μας έλαχε ο Ευρωπαϊσμός, να μας ζητάει να του πληρώσουμε τα λάθη του από τα αποπαίδια της όποιας ανάπτυξής του μέσω κατοχικών συνειρμών.   
Όλα τα ανωτέρω εμπεριέχουν την θυσία του ανώνυμου Ελληνικού λαού που δεν αναφέρεται πουθενά ως χρέος της καθημερινότητάς μας, αλλά που η Ιστορία μας μέσω του Θουκυδίδου με τον Περικλέους Επιτάφιο, θέλοντας να τιμήσει τους νεκρούς του Πελοποννησιακού Πολέμου, ξεκαθαρίζει ως επικεφαλίδα του, ποιο είναι το χρέος μας για την Ελευθερία μέσω της έννοιας του «ΞΥΝΕΛΩΝ ΤΕ ΛΕΓΩ ΤΗΝ ΤΕ ΠΑΣΑΝ ΠΟΛΙΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΙΔΕΥΣΙΝ ΕΙΝΑΙ».
Και επειδή όσοι ελεύθεροι χώροι στο λεκανοπέδιο της Αττικής δόθηκαν σε δημόσια χρήση έχουν λεηλατηθεί επανειλημμένως και έχουν γίνει σκουπιδαριό, π.χ. Άλσος Πεδίου Άρεως – 460 στρ. στο κέντρο της Αθήνας, Άλσος Πύργου Βασιλίσσης – Νέα Λιόσια – Ίλιον – Άλσος Τρίτση – 1060 στρ. Η χρήση των ελεύθερων χώρων ως Παιδεία λόγω του ότι η ιστορία της έννοιας εμπεριέχει το κοινό συμφέρον όλων, αξίζει αυτή η έννοια να περιλαμβάνει λειτουργίες που να εμπεριέχουν ως αντικείμενο οπωσδήποτε κάτι που να έχει τους καρπούς της Ιστορίας, οι οποίοι να μας προκαλούν να τους συντηρήσουμε, χαϊδέψουμε, να τους μιλήσουμε, να μας μιλήσουν και τέτοιοι χώροι στην εποχή της ευκολίας συνταρακτικά γεμίζουν με πρόσωπα που υποφέρουν μόνο, με ΚΑΠΗ, πρόσωπα ΑΜΕΑ, εργαστήρια διαφόρων δασκάλων μουσικής, γλυπτικής, κηπευτικής καλλιέργειας ή και διάφορων ανακύκλωσης υλικών.
Όλα τα ανωτέρω είναι στοιχεία εθνικής στρατηγικής, που αν τηρηθούν με σεβασμό, σώθηκαν το Έθνος, το Κράτος, η Χώρα μας, η Κληρονομιά μας, τα Παιδιά μας, η Παιδεία μας και που κατά ευτυχή συγκυρία συγκεντρώνουν τον σεβασμό όλων των Ελλήνων ανεξαιρέτως ως φροντίδα για τους νέους, του ηλικιωμένους, του ανήμπορους, τους ενδιαφερομένους για κοινωνική προσφορά και για το περιβάλλον, το οποίο φροντίζοντάς το, θα μας βοηθήσει στο να ξεπεράσουμε τα προβλήματα που ταλανίζουν τον σημερινό κόσμο και εναγωνίως ζητούν το ευφυές τοπίο.
Μέσα σε όλα αυτά, αν εντάξουμε και όσα λειτουργούν στραβά στην πόλη μας, στην γειτονιά μας ή αν δεν υπάρχουν αλλά η ίδια η κοινωνία φωνάζει ότι κάτι έχει εκτροχιαστεί, και απαιτείται ιδιαίτερη επισταμένη αντιμετώπιση, π.χ. χουλιγκανισμός, μπούλιγκ, βιασμοί μέσα στην οικογένεια, συγκεκριμένες ασθένειες, χρήση αναβολικών ουσιών ή το πώς θα εκμεταλλευτούμε τα επιτεύγματα Επιστήμης και Τεχνολογίας ώστε να χρησιμοποιούνται λειτουργικά και να μην είναι εν αχρηστία, όπως παλαιά ορυχεία, εργαστήρια, εργοστάσια, αποθήκες, σιδηροτροχιές, ναυπηγεία, καρνάγια ή τι είναι αυτά που στο διάβα της Ιστορίας απέδωσαν και ένωσαν τις τότε κοινωνίες, και αν ισχύουν μέχρι σήμερα, π.χ. με τους αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες (Σχετ. 2, 3) μέσω της εκεχειρίας σταματούσαν οι πόλεμοι, άφηναν τα όπλα για 3 μήνες, έτσι πλησίαζαν ο ένας τον άλλον και με τους αγώνες, τον ιδρώτα έφευγαν οι τοξίνες, ηρεμούσε ο οργανισμός. Το «ευ αγωνίζεσθε» έγινε πρόταση αθλητισμού καθημερινή ευγενής άμιλλα επί 12 συνεχή χρόνια. Εξαφάνισαν την έμφυτη επιθετικότητα, άρα σταμάτησε ο χουλιγκανισμός και το μπούλιγκ. Η Νότια και Βόρειος Κορέα με αφορμή τους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2018, ξανάσμιξαν στα καλά του καθουμένου και αντί για εκτοξεύσεις πυραύλων, έχουμε ευγενή χαμόγελα.
Για ποιο λόγο οι Έλληνες της Διασποράς συνεχίζουν να υπάρχουν και να φεύγουν από την Πατρίδα (κακώς κάκιστα) αλλά και να προσφέρουν θετικά στην κοινωνία που πάνε λειτουργώντας με τα ίδια δεδομένα φυγής.
Με ποιους νόμους της φύσης – φυσικής διαδίδεται ένα μήνυμα στο Σύμπαν και τι σχέση έχει ο γεννητικός κώδικας του ανθρώπου με αυτά; Και μήπως ο χουλιγκανισμός, το μπούλιγκ και η Ιερότητα είναι έμφυτα στον άνθρωπο; Και κακώς καταπολεμούνται με χαπάκια; Παρά μόνον με ιδρώτα και σεβασμό τους πρέπει για το ταξίδι προς την Ιθάκη προς το «ευ έχω» (προσ-ευ-εχω) μέσω της ελληνικής πρόθεσης. Και πόσες λέξεις στην ελληνική γλώσσα αρχίζουν από «συν» και πόσες στις άλλες γλώσσες;
Δεν θα έπρεπε αφού τα παιδιά στην σημερινή εποχή από 6 χρονών μπορούν να κυκλοφορούν εν επιγνώσει τους, να μπορούν με την σχετική φροντίδα να πηγαίνουν στο σχολείο τους μέσω σταθερής τροχιάς μετακίνησης; Άρα η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν είναι καλύτερα να μην είναι δίπλα στις πολυκατοικίες χωρίς την παρουσία της Φύσης αλλά μέσα στην Φύση με την χρήση σταθερών τροχιών μετακίνησης; Ενώ οι βρεφονηπιακοί σταθμοί πρέπει να είναι οπωσδήποτε δίπλα στα σπίτια για να πηγαίνουν στον βρεφονηπιακό σταθμό τα παιδιά μέσα στην αγκαλιά της Μάνας τους και όχι στο Ι.Χ., το οποίο για ένα παιδί 3-4 ετών με αυτά που βλέπει στην TV, το Ι.Χ. είναι κόλαση.
Από τα τροχαία δυστυχήματα στην χώρα μας, οι τραυματίες αν δεν φθάνουν μέσα σε 5’-7’ σε Ιατρικό Κέντρο για άμεση αντιμετώπιση του προβλήματός τους, τότε κατά 50% δεν θα επιζήσουν ή θα έχουν χρόνια προβλήματα, άρα απαιτείται άμεσα δίκτυο πυκνής εξυπηρέτησης με ελικόπτερα, του οποίου η πραγμάτωση είναι οικονομικώς μηδαμινή σε σχέση με το κόστος λόγω της έλλειψής του. Τα Αστυνομικά Τμήματα που είναι όλα δίπλα σε πολυκατοικίες, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον οπλισμό που φέρουν οι φύλακές τους; Αν πετάξει κάποιος μια μολότοφ; Άρα ο οπλισμός που φέρουν εμφανώς οι φύλακες για όσους δεν είναι τρομοκράτες είναι κακός εθισμός, ότι το όπλο δεν είναι για να σκοτώνει αλλά να το κρατάμε για πλάκα.
Με το να έχουμε τα Ι.Χ. μπροστά στο πεζοδρόμιό μας παρκαρισμένα, μήπως είναι αποδοχή μηδενισμού της προσωπικότητάς μας και ταυτόχρονα σεβασμού της γυαλιστερής λαμαρίνας; Αν ήταν παρκαρισμένα τα Ι.Χ. 100-200 μ. παραπέρα σε ειδικούς χώρους που δεν θα φαινόταν η παρουσία τους, μήπως θα βοηθούσε ν’ αλλάξει για πάντα η ζωή μας ως προς τον γείτονα ώστε να τον βλέπουμε σαν ανθρώπινη ύπαρξη και να του λέμε καλημέρα;
Για ότι είναι πεταμένο έξω από τα σπίτια μας, μήπως θα έπρεπε να υπάρχει ένας χώρος ειδικός που θα μπορούσε ο καθένας να συμμετάσχει στην ανακύκλωσή τους γλυτώνοντας έτσι από την λαιμαργία της υπερκατανάλωσης ο καθένας μας;
Μήπως οι σχολικές εγκαταστάσεις μπορούν να γίνουν με ένα εντελώς διαφορετικό τρόπο με φουσκωτά κτήρια (κόστος 50 ευρώ/τ.μ.), με κατασκευές διαστάσεων 20μ. x 50 μ. επί 12 μ. ύψος, όπου μέσα στον χώρο αυτό να υπάρχουν και δένδρα μεγάλα, που θα μπορούν να αναπτυχθούν χωρίς να είναι ανάγκη να κοπούν...


...ή να προσαρμοστούν τα κτήρια στις κλίσεις της μορφολογίας του εδάφους για να εξαφανιστεί ο όγκος τους;



ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Το Θείον και η Αγιότης είναι που πρέπει να διέπει το σκεπτικό σε όλα τα ανωτέρω, και ενεργοποιούνται μόνο μέσω της λέξης ΑΓΑΠΗ που άγει τα πάντα, και πάντοτε μέσω της μαρτυρικής υπομονής σε ασάλευτες αξίες των εννοιών των λέξεων, που δημιουργούν προτάσεις, χωρίς όμως την σκόπιμη έλλειψη της παιδείας μας, αφίεται αφ’ εαυτού της, να καθοδηγεί στον χώρο της έλευσης, το μυστήριο της Ελευθερίας που πάντα πρέπει να είσαι έτοιμος να την υποδεχθείς γιατί αλλιώς την έχασες!!!

Ο οπλίτης ενυπάρχει μέσα στο σκληρό βίωμα και την πραγμάτωση της έννοιας του στρατοπέδου και η συνέπεια του οποίου τον οδήγησε στον Πολίτη (τα ίδια σύμβολα στο επόμενο πνευματικό επίπεδο της σκέψης) και από εκεί στην Πολιτεία και μετά με τον λόγο της Αληθείας του ομιλώ (από τον όμιλο) στο εμείς ομιλώ – ομιλία, ομιλήσαμε και όχι μιλώ μι-λήσαμε και άρα δεν ξέρουμε το γιατί και που βρισκόμαστε. Να λοιπόν η ευκαιρία μέσω της Ελληνικής Γλώσσας και του Πολιτισμού της να επιχειρήσουμε να γίνουμε Ολυμπιονίκες, όχι των νοημάτων της σημερινής εποχής, που το έμβλημά τους είναι υψηλότερα, γρηγορότερα δυνατότερα (δηλαδή αναβολικά), αλλά στο της Αρχαιότητας του Ωραίου, του Μεγάλου και του Αληθινού.
Να μπορέσουμε να μας οδηγήσουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες όχι σε χώρους εμπορεύσιμου Ολυμπιακού Πνεύματος αλλά Αναστάσιμου από τις θυσίες του σημερινού Ελληνικού Λαού, που ενώ τον οδηγούν στον Κρανίου Τόπο των ληστών (δανείων με τις λίστες), του έχουν καταληστέψει οι ίδιοι ότι Ιερό και Όσιο έχει.
Η ΜΝΗΜΗ έχει μετατραπεί ως εξαγοράσιμη σε τραπεζική επιταγή μέσω της πλαστότητας μιας βιομηχανικής επανάστασης που εξαχρείωσε τον πλανήτη οδηγώντας τον σε μεταλλαγμένους σπόρους και σε πράσινα άλογα μιας πράσινης εκτός προσφοράς ανάπτυξης. Είναι η καταστροφή της φύσης με τα βουνά να γεμίζουν μπετά και τα μεταλλικά πτερύγια των ανεμογεννητριών να εξαφανίζουν ότι πετάει στην περιφέρειά τους.

Και τέλος, για να προσγειωθούμε για τα καλά σε αυτά που είμαστε ταγμένοι και πρέπει να τους δώσουμε μεγάλη σημασία, είναι να ξέρετε, ότι γύρω από την Μεσόγειο αν σκάψεις θα βρεις μόνον αρχαία ελληνικά θέατρα 5.000-10.000 θεατών φτιαγμένα πριν από 2.500 χρόνια. Πόσα τον αριθμό; Πάνω από 1.000. Και κανένας από όλους τους άλλους που ξαφνικά, ενώ μας έχουν κατακλέψει στα αρχαία, στις διάφορες ζώνες φυσικών πόρων και μας γέμισαν με Μνημόνια αναπτυξιακών προγραμμάτων, δεν έχουν φτιάξει στα μέχρι τώρα κανένα δικό τους θέατρο όσο και να σκάψεις να βρεις; Το πρώτο θέατρο που φτιάχτηκε από μη Έλληνες είναι το «ΚΟΛΟΣΣΑΙΟ» της Ρώμης το 60 μ.Χ. για να ρίχνουν τους Έλληνες στα άγρια θηρία. Μόνο αυτό, αν το συνειδητοποιήσουμε, θα σωθούμε από μόνοι μας με τον Λόγο μας «ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω» με την φύση μας, την γεύση της και τους καρπούς της που είναι στα χέρια μας.
Μήπως λοιπόν, αυτοί οι ελεύθεροι χώροι που συζητάμε είναι η ευκαιρία να μας ξανακάνουν να γίνουμε Έλληνες για τα παιδιά μας, για την Παιδεία μας και να μην καταντήσουμε το ποδόμακτρο (σκούπισμα των ποδιών) έξω από το ίδιο μας το σπίτι.

Γλυφάδα, 17.7.2018.

(*) Ο κ. ΙΩΑΝΝΗΣ-ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ είναι ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧ/ΚΟΣ, τηλ. 2114022615, 6936528528.
Share on Google Plus

About ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

    ΣΧΟΛΙΑ
    ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΣΩ Facebook

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ