Από τα Επινιανά στην κορυφή Κουρούνα, στα Ευρυτανικά Άγραφα

στην κορυφή Κουρούνα,
στα Ευρυτανικά Άγραφα

Ευρυτανικά Άγραφα: Μεγαλείο!
Αριστερά η Φτέρη και δεξιά η Κουρούνα...

Η
κορυφή της Κουρούνας βρίσκεται λίγο πιο ανατολικά από την κορυφή της Φτέρης (2.127 μ.), που δεσπόζει στην περιοχή. Δίνει μοναδική θέα μιας και βρίσκεται σε κεντρικό σημείο στην οροσειρά των Αγράφων.
Για να την προσεγγίσουμε θα πάρουμε τον δασικό δρόμο που ξεκινάει από τα Επινιανά και κινείται ΒΔ. Ο δρόμος σταματά στα 1.390 σε μέρος με ποτίστρες.
Στα αριστερά μας βλέπουμε την άγρια ορθοπλαγιά της Φτέρης, την Λιάκουρα (2.040 μ.) καθώς και την κορυφογραμμή που τις συνδέει. Η πορεία συνεχίζει μετά τον δρόμο σε υποτυπώδες μονοπάτι το οποίο στην πορεία χάνεται. Μπροστά μας βλέπουμε την βράχινη κορυφή της Κουρούνας (1.900 μ.).
Αρχικώς έχουμε κατεύθυνση ΝΔ για ένα χιλιόμετρο φτάνοντας σε πλάτωμα στα 1.570 μ. υψόμετρο και μετά από ένα χιλιόμετρο πεζοπορίας. Στην συνέχεια αλλάζουμε κατεύθυνση και τραβερσάρουμε με ΒΔ κατεύθυνση μέχρι το διάσελο, ανάμεσα στις κορυφές Φτέρη και Κουρούνα.
Από εκεί κινούμαστε σε ράχη και κατόπιν ανηφορίζουμε προσεκτικά στην βράχινη έξαρση της Κουρούνας, χρησιμοποιώντας και λίγο χέρι κατά σημεία. Μοναδική θέα στην νότια Πίνδο και τα Θεσσαλικά Άγραφα.
Βουνά προς κάθε κατεύθυνση με αμέτρητες χαράδρες ανάμεσά τους.
Η κατάβαση έγινε σε απότομο και σαθρό λούκι που θέλει προσοχή.
Στη συνέχεια η διαδρομή ενώθηκε με το ίχνος της ανάβασης.

Λεπτομέρειες στο wikiloc.

ΠΗΓΗ και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ φωτογραφίες: Canyoning – Caving.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ για τα ΑΓΡΑΦΑ, ΕΔΩ.

ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑκορυφη, Κουρουνα, κορφη, Φτερη, οροσειρα, Αγραφα, Επινιανα, ορθοπλαγια, Λιακουρα, κορυφογραμμη, μονοπατι, βραχος, πλατωμα, τραβερσα, διασελο, Πινδος, Θεσσαλια, χαραδρα, λουκι, αναβαση, Ευρυτανια