ΤΟ 1821 ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΦΑΛΜΕΡΑΪΕΡ - του Σωκρ. Β. Σίσκου


ΤΟ 1821
ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΤΟΥ ΦΑΛΜΕΡΑΪΕΡ


Ο Ι. ΦΑΛΜΕΡΑΪΕΡ
σε πίνακα του Staatsarchiv της Νυρεμβέργης.

Ο εορτασμός των 200 χρόνων από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, ένα γεγονός τεράστιας εθνικής σημασίας για τον ελληνισμό όλης της υφηλίου, δημιουργεί εντάσεις και έντονες πολιτικές και ιδεολογικές συγκρούσεις, εξαιτίας της συμμετοχής στην «Επιτροπή ΕΛΛΑΔΑ 2021» επιστημόνων οι οποίοι, με τα βιβλία τους ή τα άρθρα και τις διαλέξεις τους, έχουν ξεκάθαρα υποστηρίξει ότι «η Επανάσταση έγινε από ελληνόφωνους Σλάβους, ότι δεν είμαστε Έλληνες αλλά δημιούργημα των ευρωπαίων υμνητών της εξαφανισμένης φυλής των Αρχαίων Ελλήνων, ότι τα αρχαία ελληνικά είναι μια ξένη και νεκρή γλώσσα, ότι υπάρχουν αμφιβολίες αν πραγματικά ανήκουμε πολιτιστικά στην Ευρώπη, ότι η πλειονότητα των Ελλήνων δεν επιθυμούσε μια επανάσταση εναντίον μιας δίκαιης και φιλελεύθερης Οθωμανικής Αυτοκρατορίας» και άλλες παρόμοιες φαιδρότητες.
Είναι δικαιολογημένη η άγνοια του μέσου Έλληνα πολίτη γι’ αυτές τις απόψεις κάποιων ελλήνων και ξένων διανοουμένων, διότι όλοι οι πολίτες δεν ασχολούνται με ειδικότερα θέματα ιστορίας. Όσοι από εμάς, για προσωπικούς λόγους, ασχοληθήκαμε συστηματικά με ιστορικά και αρχαιολογικά θέματα, γνωρίζουμε ότι αυτοί οι αναθεωρητές της ιστορίας, παρακινούμενοι από αφανή αφεντικά της παγκοσμιοποίησης και του ακραίου διεθνισμού, δεν πρόκειται να υμνήσουν την Επανάσταση του 1821 αλλά να γελοιοποιήσουν τους ήρωες και προπαντός να αποσυνδέσουν πολιτιστικά το νέο ελληνικό κράτος από τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό. Δεν είναι τυχαίο που στους προγραμματισμένους στόχους της Επιτροπής, δεν γίνεται αναφορά της πολιτιστικής σχέσης του δημιουργηθέντος από την Επανάσταση νέου ελληνικού κράτους, με το πολιτιστικό και φυλετικό παρελθόν της Αρχαίας Ελλάδας και στη διαχρονικότητα της ελληνικής γλώσσας, το σπουδαιότερο συνεκτικό πολιτιστικό στοιχείο του ελληνισμού.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σε ένα άρθρο μου[1] έκρινα με αυστηρότητα αλλά και ενωτικό λόγο τη σύνθεση της Επιτροπής και την κατά τα άλλα ικανή και αξιόλογη σε κοσμικές εκδηλώσεις αλλά, για την περίπτωση αυτή, ακατάλληλη πρόεδρό της Κα Αγγελοπούλου, η οποία δεν έχει την απαιτούμενη επιστημονική επάρκεια και τις ακαδημαϊκές περγαμηνές για το τεράστιας σημασίας γεγονός της Επανάστασης του 1821. Θα είναι οφθαλμοφανώς μια φυσιολογική εξέλιξη, ο καθορισμός των βαθύτερων μηνυμάτων της Επιτροπής για την εθνική σημασία της Επανάστασης του 1821, να έχει την ιδεολογική σφραγίδα των επιλεγμένων επώνυμων ελλήνων και ξένων καθηγητών ιστορίας, οι οποίοι θεωρούν ότι η Επανάσταση «ήταν ένα ατυχές ιστορικό γεγονός» και ότι ο λαός του νέου ελληνικού κράτους δεν έχει καμιά  πολιτιστική συνέχεια με την Αρχαία Ελλάδα. Ήδη, ο θεωρούμενος ως μέντορας των ελλήνων αναθεωρητών της ιστορίας (οι απλοί πολίτες τους γνωρίζουν ως εθνομηδενιστές) και κινούμενος στα παρασκήνια της Επιτροπής, σε καταγγελτικό άρθρο του εναντίον του τότε υπουργού παιδείας κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη για την απόσυρση του βιβλίου της κ. Ρεπούση (το γνωστό για το «συνωστισμό» στο λιμάνι της Σμύρνης το 1922), ξεκαθάρισε ότι στα σχολεία τα ελληνόπουλα δεν θα ‘πρεπε να διδάσκονται «κάποιες καρικατούρες σαν τους 300 του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες». Καθαρές και ξάστερες κουβέντες που δεν χρειάζονται ερμηνευτικά σχόλια!

Στις επίσημες δηλώσεις και ανακοινώσεις της «Επιτροπής ΕΛΛΑΔΑ 2021» ποτέ δεν ακούστηκε, με σαφήνεια και ως πρωταρχική προτεραιότητα, η σύνδεση της Επανάστασης που ξαναζωντάνεψε «το γένος των Ελλήνων» μετά από δουλεία αιώνων, με την ελληνική αρχαιότητα. Ούτε, όπως είπαμε, για την επί 4 χιλιετίες, όπως βροντοφώνησαν ο Ελύτης και ο Σεφέρης, ζωντανή συνέχεια της ελληνικής γλώσσας, την οποία οι εθνομηδενιστές θεωρούν ξένη και νεκρή. Σε πολλούς πολίτες έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι αυτή η Επιτροπή θα προβάλλει, με έναν δήθεν «νέο πατριωτισμό», μια Επανάσταση η οποία δημιούργησε ένα νέο κράτος χωρίς προγόνους και με πολίτες που δήθεν ορισμένοι ευρωπαίοι διανοούμενοι τους «βάφτισαν Έλληνες», από μια συναισθηματική και φιλοσοφική ασθένεια, την οποία κάποιος Φαλμεράιερ την ονόμασε «κλασική τοξικότητα». Γι’ αυτόν τον απατεώνα, το ίνδαλμα των ελλήνων αναθεωρητών της ιστορίας, έχω γράψει τρία άρθρα[2] για τη σκοτεινή μυστική ζωή του ως διπλού πράκτορα και την καταδίκη του για σεξουαλικό κακούργημα με την ατιμωτική ποινή της ραφανίδωσης, αλλά και τα κίνητρα της θεωρίας του για τη φυλετική ασυνέχεια των (εξαφανισμένων) Αρχαίων Ελλήνων στα οποία, με γραπτές αποδείξεις ευρωπαίων ερευνητών και τεκμηριωμένα επιχειρήματα, αποδεικνύονται οι βαθύτεροι στόχοι αυτής της θεωρίας  Κάποια από τα μέλη της «Επιτροπής ΕΛΛΑΔΑ 2021» (με ελληνικά και ξένα ονοματεπώνυμα), έχουν δημοσιεύσει κείμενα με τα οποία ταυτίζονται απόλυτα με τις απόψεις του Φαλμεράιερ. Με μια απλή συσχέτιση των κειμένων, εύκολα διαπιστώνει κάποιος την κατά γράμμα αντιγραφή των βασικών του επιχειρημάτων  Είναι τα κλωνοποιημένα παιδιά του. Τη μπομπότα τους (την απαίσια πίτα της Κατοχής) θα μας τη σερβίρουν για νεο-πατριωτικό παντεσπάνι! Θα μας καθησύχαζαν αν έκαναν μια απλή δήλωση. Ας καταγγείλουν το εθνομηδενιστικό ιδεολόγημα της εξαφανισμένης φυλής των Αρχαίων Ελλήνων και της ασυνέχειας του ελληνισμού, το οποίο διατύπωσε ο «πατέρας» τους και ας εντάξουν την Επανάσταση του 1821 στην ιστορική συνέχεια του ελληνισμού από την Αρχαιότητα μέχρι και σήμερα. Ας πουν επίσης μια λέξη για την επί 4000 χρόνια εξελικτική συνέχεια της ελληνικής γλώσσας. Αυτό θα αρκούσε για να μας πείσουν ότι στα παρασκήνια της Επιτροπής δεν κινούνται οι πολιτικά και κομματικά πολύχρωμοι θεωρητικοί του «Συστήματος Σόρος» (παγκοσμιοποίησης) για την πολιτιστική και κοινωνική αποδόμηση των εθνικών κρατών.  

Πριν από μερικές εβδομάδες αναθάρρησα όταν είδα στο διαδίκτυο τη δημιουργία μιας ομάδας με απόψεις, για το θέμα αυτό, ταυτόσημες με τις δικές μου. Είναι η «Επιτροπή ΤΙΜΗ στο 21» η οποία με συμπεριέλαβε στα  μέλη της επιστημονικής ομάδας ιστορικής ανασκόπησης, μια τιμητική θέση για την οποία ευχαριστώ τη συντονίστρια και τα άλλα μέλη της Επιτροπής. Παρά το γεγονός ότι για λόγους ανεξάρτητους από τη θέλησή μου, τους οποίους εξήγησα στην κα Νεγρεπόντη-Δελιβάνη, η αυτοπρόσωπη παρουσία μου θα είναι εξαιρετικά δυσχερής, θέτω εντούτοις στη διάθεση της Επιτροπής την πολύτομη συγγραφική εργασία μου σε θέματα ελληνικής ιστορίας και πολιτισμού, αλλά και τα κείμενα της αρθρογραφίας μου για την αντίκρουση των πλαστογραφήσεων της ελληνικής ιστορίας και των θεωριών του εθνομηδενισμού.

Το σήμα της ομάδας, με την ελληνική σημαία πλαισιωμένη με τις μορφές των αγωνιστών της Επανάστασης, αποτελεί έναν ξεκάθαρο πατριωτικό συμβολισμό, σε αντίθεση με τη χρωματιστή σαύρα της Επιτροπής ΕΛΛΑΔΑ 2021. Μάλιστα, η ανάμεσα στους άλλους αγωνιστές εικόνα του άγνωστου σε πολλούς Σερραίου ήρωα Εμμανουήλ Παπά, ο οποίος θυσίασε όλη την τεράστια περιουσία του και τρία παιδιά του στον αγώνα της ανεξαρτησίας (ο βραβευμένος από την Ακαδημία ιστορικός Ι. Βασδραβέλλης τονίζει τη μοναδικότητα, σε όλη την Ελλάδα, όλων αυτών των θυσιών «άνευ και του ελαχίστου ανταλλάγματος»), μου έδωσε τη δικαιολογημένη  εντύπωση μιας προβολής των πραγματικών αγωνιστών του 1821 και όχι αυτών που (κατά τον Σπ. Μελά στα «Ματωμένα Ράσα») οδήγησαν συνειδητά τους επαναστατημένους Έλληνες στο μίσος και στη διχόνοια «κι’ έκαμαν την Ελλάδα κιμά». Αυτούς τους μακελάρηδες που αφάνισαν, «ως συμμορία δολοφόνων», μια πλειάδα πραγματικών αγωνιστών, ο γνωστός καθηγητής του Παντείου Πανεπιστημίου και μέλος της «Επιτροπής ΕΛΛΑΔΑ 2021» που χαρακτήρισε τον Ι. Καποδίστρια «δικτάτορα!!!», τους περιβάλλει με το φωτοστέφανο «των συνταγματικών». Πλήρης διαστροφή των ιστορικών γεγονότων!

Στην προαναφερόμενη ομάδα «ΤΙΜΗ στο 21» αναρτήθηκαν από μέλη αξιόλογα κείμενα, με εποικοδομητικές προτάσεις και με πολιτισμένο και τεκμηριωμένο λόγο. Στην προχθεσινή συνέντευξη τύπου (2 Ιουλίου 2020), τα ανώτατα οργανωτικά μέλη της Επιτροπής, όπως π.χ. η καθηγήτρια και συντονίστρια κα Νεγρεπόντη-Δελιβάνη, ο κοινωνιολόγος κ. Μελετόπουλος, ο κ. Ιακωβίδης κ.ά., ξεκαθάρισαν ότι, αυτή η πρωτοβουλία εναντίον της ιδεολογίας κάποιων βασικών μελών της «Επιτροπής ΕΛΛΑΔΑ 2021» της κας Αγγελοπούλου, έχει καθαρά πολιτιστικό και πατριωτικό χαρακτήρα, μακριά από κόμματα, από ατομικές πολιτικές επιδιώξεις και απαράδεκτες προσωπικές επιθέσεις εναντίον των ιδεολογικών αντιπάλων. Με θλίψη όμως διαπιστώνω ότι, και στις δυο ομάδες (η μία επίσημη και οργανωμένη από το κράτος), έχουν διεισδύσει ή επιχειρούν να διεισδύσουν κάποια ακατάλληλα άτομα για εποικοδομητικό διάλογο. Στη μια περίπτωση είναι εμφανής η παρουσία μιας φανατικής ιδεολογίας απατρίας και εθνομηδενισμού, ενώ στην άλλη υπάρχει ο μη ορατός ακόμα κίνδυνος, να εμφανισθούν οι γνωστοί στα κείμενα του Καζαντζάκη «ελληνάδες ή ελληναράδες» οι οποίοι, με το φανατισμό τους, τον ασυνάρτητο λόγο και τις αισχρολογίες τους σε προσωπικές επιθέσεις, να μεταβάλουν τον πολιτισμένο πατριωτικό διάλογο σε αντιπαράθεση θανάσιμων εχθρών. Αυτοί οι προβληματισμοί μου βασίστηκαν σε ένα προσωπικό γεγονός.    

Στο αναρτημένο στην ομάδα «ΤΙΜΗ στο 21» άρθρο μου που δημοσιεύτηκε σε πολιτιστικό ιστότοπο [1], τα περισσότερα σχόλια που έγιναν από απλά και προφανώς κατώτερης μόρφωσης μέλη της ομάδας, αντί να κρίνουν με θετικά ή αρνητικά επιχειρήματα την ουσία του κειμένου, εκτράπηκαν σε βωμολοχίες, προσωπικές ύβρεις και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς προς το πρόσωπο της Κας Αγγελοπούλου, σαν να βρισκόταν απέναντί τους όχι ένας ιδεολογικός αντίπαλος που θα έπρεπε να αντιμετωπισθεί με επιχειρήματα, αλλά ένας θανάσιμος και μισητός εχθρός ο οποίος θα έπρεπε να εξοντωθεί.  Άλλωστε, η κοσμική και αξιοπρεπής Κα  Αγγελοπούλου, δεν έχει ποτέ εκφράσει επιστημονικό λόγο για σοβαρά εσωτερικά και διεθνή κοινωνικοπολιτικά θέματα, αλλά και για την ελληνική ιστορία και τον ελληνικό πολιτισμό και δεν γνωρίζουμε ξεκάθαρα τις ιδεολογικές της θέσεις και τις σχέσεις της με τους αναθεωρητές της ελληνικής ιστορίας. Απλά είναι η δακτυλοδεικτούμενη και διάσημη διευθύντρια μιας ορχήστρας, η οποία δεν γνωρίζει ούτε νότες αλλά ούτε και κάποιο μουσικό όργανο. Γι’ αυτό άρχισαν πολύ γρήγορα οι παραφωνίες, με διαγραφές αναρτήσεων από μέλη της Επιτροπής αλλά και παραιτήσεις.

Στα εξήντα περίπου χρόνια της συγγραφικής και αρθρογραφικής μου δραστηριότητας για την προβολή της ελληνικής ιστορίας και του ελληνικού πολιτισμού, ποτέ, ούτε μια φορά, δεν έχω εκτραπεί σε προσωπικές επιθέσεις και ύβρεις εναντίον ιδεολογικών αντιπάλων. Η κριτική, πολλές φορές επώνυμη και αυστηρή, αφορά πάντα στις διατυπωμένες σε γραπτά κείμενα απόψεις τους και με απόλυτα τεκμηριωμένα από ιστορικές πηγές επιχειρήματα, κυρίως σε θέματα πολιτιστικά και σε πλαστογραφήσεις της ελληνικής ιστορίας. Δεν έχω την απαίτηση να συμφωνούν όλοι μαζί μου. Το θεωρώ όμως ως τιμή την αντίκρουση των ιδεολογικών μου θέσεων με επιχειρήματα. Ο πραγματικός δημοκρατικός διάλογος απαιτεί ευπρέπεια, ήθος και ποιότητα λόγου που να μην έχει σχέση με πεζοδρομιακές αντιδικίες. Και σε αυτή την περίπτωση ήταν επόμενο να ζητήσω εγγράφως την παρέμβαση των υπευθύνων διαχειριστών για να απευθύνουν στα απλά μέλη συστάσεις ευπρέπειας ή ενδεχομένως να διαγράψουν τα υβριστικά σχόλια εναντίον της προέδρου της Επιτροπής ΕΛΛΑΔΑ 2021 από το δημοσιευμένο άρθρο μου. Και τότε έλαβα την εξής μη αναμενόμενη απάντηση από έναν «ελληναρά» διαχειριστή της ομάδας. Με πληροφορούσε για τη συμμετοχή μου, δια των κειμένων μου, «σε λάθος ομάδα» και ότι θα έπρεπε, όπως έγραψε, να «περιοριστώ στην ‘’ΚΥΡΙΑ’’ (με εισαγωγικά αμφισβήτησης της έννοιας της κυρίας!) Αγγελοπούλου, εκεί που αλλάζουν την ιστορία του ΕΘΝΟΥΣ μας…». Αποφεύγω πάντα το διάλογο με κρετίνους και φανατικούς όλων των κομματικών αποχρώσεων, αλλά η εμπάθεια και το αβυσσαλέο μίσος αυτού του διαχειριστή που παραπέμπει στην αθεράπευτη ασθένεια των Ελλήνων, στην εθνοκτόνα διχόνοια, με προβλημάτισε έντονα. Όχι διότι με μια μονοκονδυλιά διέγραψε μια πολυετή συγγραφική μου εργασία για την προβολή και την προστασία της ιστορίας και του διαχρονικού πολιτισμού της πατρίδας μας και με κατέταξε στους… «εθνοπροδότες» επειδή απαιτώ την ευπρέπεια στον πολιτικό λόγο, αλλά και διότι η προσπάθεια της Επιτροπής «ΤΙΜΗ στο 21» για έναν πολιτισμένο αντίλογο στην αποδεδειγμένα λανθασμένη σύνθεση της Επιτροπής «ΕΛΛΑΔΑ 2021», κινδυνεύει ενδεχομένως μελλοντικά να διαβρωθεί από ανθρώπους αμφισβητούμενου πολιτιστικού επιπέδου. Όπως ακριβώς «αλώθηκε» και η προαναφερόμενη Επιτροπή της Κας Αγγελοπούλου και δεν πρόκειται να ακούσουμε επιχειρήματα σύνδεσης της Επανάστασης του 1821 με την αρχαία ελληνική ιστορία. Γι’ αυτούς, όπως είπαμε, η ιστορία των (ψευδώς ονομασθέντων) Ελλήνων, αρχίζει από το 1821 και δεν έχει καμιά σχέση με την ιστορία της εξαφανισμένης φυλής των Αρχαίων Ελλήνων. Αυτά δεν είναι θεωρίες συνωμοσίας. Είναι γραμμένα, με βούλα και υπογραφή, σε βιβλία και άρθρα από ακριβοπληρωμένους (από το ελληνικό κράτος) έλληνες καθηγητές.

Θα ήθελα σε αυτό το τελευταίο άρθρο μου, με το οποίο θα κλείσω μια συγγραφική και αρθρογραφική πορεία έξι δεκαετιών, να ευχαριστήσω από καρδιάς τους εκδότες των έγκριτων εφημερίδων και των πολιτιστικών /- λογοτεχνικών περιοδικών οι οποίοι, χωρίς να υπάρξει ούτε μια περίπτωση αποκλεισμού, φιλοξένησαν τα άρθρα μου.

Ευχαριστώ τους κ. Κ. και Β. Κομητούδη της έγκυρης εφημερίδας των Σερρών «Η ΠΡΟΟΔΟΣ», τον κ. Κ. Λάγιο του ελληνογερμανικού περιοδικού «HERMES / ΕΡΜΗΣ», τον κ. Ν. Μωραΐτη του λογοτεχνικού περιοδικού της Αυστραλίας «ANAGNOSTIS  E-MAGAZINE», τους εκδότες της εφημερίδας της Νέας Υόρκης «ΝΕΑ ΠΡΩΙΝΗ», τον κ. Γ. Λεκάκη του «ΑΡΧΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ» και τον κ. Ι. Λεχωβίτη της ομογενειακής εφημερίδας του Ντίσελντορφ της Γερμανίας «PROBOLES.DE», η οποία δυστυχώς διέκοψε την κυκλοφορία της για οικονομικούς λόγους. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους εκδότες, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, οι οποίοι αναδημοσίευσαν άρθρα μου από τις προαναφερόμενες εφημερίδες και περιοδικά, τηρώντας τους κανόνες της δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Από σήμερα θα είναι δυνατή μόνον η αναδημοσίευση των παλαιότερων άρθρων μου που εκδόθηκαν σε 4 τόμους, ενώ ετοιμάζεται και 5ος τόμος με άρθρα που γράφτηκαν από την αρχή του 2020 και μέχρι (το τελευταίο) σήμερα.

ΠΗΓΗ: ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 4.7.2020.



ΛΕΞΕΙΣ1821, ΦΑΛΜΕΡΑΙΕΡ, Σισκος, Αγγελοπουλου, Επανασταση του 1821, Επανασταση 1821,αναθεωρητισμος, ιστορια, εθνομηδενισμος, Στυλιανιδης, Ρεπουση, συνωστισμος, Σμυρνη, 1922, καρικατουρα, 300, Λεωνιδας, Θερμοπυλες, ΤΙΜΗ στο 21, Νεγρεποντη Δελιβανη, Βασδραβελλης, Μελας, Ματωμενα Ρασα, Καποδιστριας, δικτατορας
Share on Google Plus

About ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

    ΣΧΟΛΙΑ
    ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΣΩ Facebook

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ