ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ: ΕΛ-ΛΗΝ = ΦΩΣ ΤΟΥ ΝΟΥ! Αλλά την ΜΟΥΣΙΚΗ στην ΕΛΛΑΔΑ, όχι μόνο ΔΕΝ την ΠΡΟΣΕΞΑΝ, αλλά την “ΕΦΤΥΝΑΝ” ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ!!! - της Μ. Στούπη

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ:
ΕΛ-ΛΗΝ = ΦΩΣ ΤΟΥ ΝΟΥ

Αλλά την ΜΟΥΣΙΚΗ στην ΕΛΛΑΔΑ,
όχι μόνο ΔΕΝ την ΠΡΟΣΕΞΑΝ,
αλλά την “ΕΦΤΥΝΑΝ”
ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ!!!

Της μουσικού Μαρίας Στούπη 

ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ!

ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΟ-ΙΤΑΛΙΚΟΣ – ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΙ ΟΤΑΝ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΥ 1940…..

ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΔΕΝ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΖΗΣΕΙ Η ΚΕΡΚΥΡΑ. Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΚΡΕΜΙΣΕ ΜΕ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΟΥΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΩΡΑΙΑ ΚΤΗΡΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΑΤΡΟ.

 ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ! ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ, ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΙΝ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ , ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ, ΕΡΙΞΑΝ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΕΣ ΒΟΜΒΕΣ, ΕΚΑΨΑΝ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΤΗΡΙΑ!

ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ, ΑΦΑΝΤΑΣΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΟΥ ΩΝΑΣΗ ΚΑΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ!!!

ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΡΙΤΣΑ, ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΗΣΥΧΑ! Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΗΡΕΜΗ, ΣΚΟΤΕΙΝΗ - ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΣΟΥ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΤΑΝΕ, ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΛΩΡΙΔΕΣ. ΤΟΤΕ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΠΕΡΙΠΑΤΗΤΗ!!!

ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ , ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΜΙΑ ΣΠΡΩΞΙΑ ΣΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ!...”Ε!... ΓΥΡΙΖΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ….ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΙ ΔΕΜΕΝΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΒΑΡΚΑ… ΕΜΕΙΣ ΚΟΚΚΑΛΩΣΑΜΕ! ...ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΡΚΑ ΓΕΛΑΣΤΕΣ ΚΙ ΕΤΡΕΞΑΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΟ ΚΟΡΦΟΥ ΠΑΛΛΑΣ…

ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΜΑΣ ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΚΙ ΑΝΕΛΠΙΣΤΗ ΧΑΡΑ! ΟΛΗ Η ΥΦΗΛΙΟΣ ΗΤΑΝ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΛΛΑΣ…ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΣΥΓΚΙΝΟΥΜΑΙ, ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΟΝΤΑΣ!

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ! “ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΤΣΙ; ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΦΩΝΗ! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΩΡΑΙΟΤΕΡΕΣ ΦΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΜΑΡ. ΚΑΛΛΑΣ, Κ.Α…”

ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ! (ΟΛΙΓΩΝ).

ΑΠΟ ΤΟΤΕ, ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ! ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΟΙ …ΞΕΝΟΙ…Ή… ΖΗΛΕΨΑΝ, Ή ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ..! ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ… 

ΑΛΛΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ, ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΖΥΓΟ ΜΟΥ ΒΙΟΛΙ ΣΟΝΑΤΑ ΚΡΩΫΤΣΕΡ. ΚΟΝΣΕΡΤΟ ΓΙΑ ΒΙΟΛΙ ΜΠΡΑΜΣ, Κ.Α.

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ. ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΜΕΓΑΛΑ ΣΟΒΑΡΑ ΕΡΓΑ ΣΟΠΕΝ-ΣΟΥΜΑΝ ΚΛΠ.ΚΛΠ. ΕΙΧΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕ! ΕΙΜΑΙ ΣΩΣΤΗ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΩ;

Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΟΤΙ, ΚΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΠΑΙΖΑ ΞΕΣΗΚΩΝΕ ΤΟΝ ΑΚΡΟΑΤΗ!!! ΓΙΑΤΙ Σ’ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΟΜΟΙΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ; ΣΚΑΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ ΕΠΑΙΖΑ, ΚΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΟΤΑΝΕ!...ΟΛΟΙ ΜΕ ΞΕΧΩΡΙΖΑΝ:…ΤΟ ΠΙΑΝΟ, ΤΟ ΠΙΑΝΟ!!! Ο ΒΙΟΛΙΣΤΑΣ ΜΟΥ (ΔΙΠΛΩΜΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΒΙΕΝΗΣ) !!!

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ! ΕΚΕΙΝΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ “… ΕΓΩ ΣΗΚΩΝΩ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΕΣΕΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΝΕ!.. ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΡΙΚΑ ΛΑΘΗ ΕΠΙ ΤΟΥΤΟΥ,, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΝΩ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΟΥ! ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΦΡΙΚΤΟ! ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΕΓΩ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΩ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΑΥΤΗΣ ΠΟΥ ΕΓΩ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΑ;

ΕΓΡΑΨΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΙΟΤΙ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΞΑΝ ΑΛΛΑ ΤΗΝ “ΕΦΤΥΝΑΝ” ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ!!! ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ!.. ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΠΟ ΠΟΥ; ΚΑΙ ΠΟΤΕ; ΕΓΙΝΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ; ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ;

ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ Η ΠΡΟΣΩΔΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΦΩΝΗΕΝΤΑ, ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΟΜΙΛΙΑ, ΠΟΛΥΦΩΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ Κ.Α. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΟΠΕΡΕΣ, ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ, ΚΟΝΣΕΡΤΑ - ΚΟΝΣΕΡΤΙΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΡΙΟ, ΤΡΑΓΟΥΔΙ, ΑΛΛΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ!!! ΕΚΕΙ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ – ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΙΚΗ

ΠΟΣΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ

ΠΟΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕ;

ΠΡΟΣ-ΩΔΕΙΑ-ΑΔΩ-ΩΔΕΙΟΝ ΤΡΑΓ-ΩΔΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ. ΔΗΜΟΤΙΚΑ, ΠΟΛΥΦΩΝΙΚΑ, ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑ, ΧΟΡΕΥΤΙΚΑ, ΠΑΝΗΓΥΡΙΩΤΙΚΑ, ΜΟΙΡΟΛΟΓΙΑ, ΠΟΣΑ- ΠΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΛΟΓΙΑ!!! Ο ΑΠΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΗ ΓΗ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΑΡΕΤΕΣ, ΑΥΤΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ, ΧΟΡΕΥΕΙ, ΦΙΛΟΣΟΦΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ…ΠΟΣΑ ΩΡΑΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΟΛΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΚΙ ΟΛΟΙ Ή ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ Ή ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΜΟΝΟ Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΟΥ ΠΟΣΕΣ ΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΕΧΕΙ. ΚΑΙ ΟΣΑ ΜΠΟΡΕΣΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΗΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΟΥΣΙΚΗ.

ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ”ΝΕΚΡΗ” ΓΛΩΣΣΑ. ΚΑΘΕ ΛΕΞΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΙ ΑΛΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΘΕΣΗ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΘΑ ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.

ΕΛ-ΛΗΝ = ΦΩΣ ΤΟΥ ΝΟΥ 

ΠΑΝΤΑ ΜΟΥΡΜΟΥΡΙΖΑ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ.

1. ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ…

2. ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΟΠΩΣ ΜΙΛΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ!!! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΦΕΡΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ Κ.Α.

ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!!!

ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΧΑΙΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΜΑΣ Μ’ ΑΥΤΟ ΕΓΡΑΦΑΝ, Μ’ ΑΥΤΟ ΜΙΛΟΥΣΑΝ, Μ’ ΑΥΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΑΝ ΚΑΙ… ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ, Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΧΕΙ:

ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΓΓΕΝΕΥΟΥΝ… (ΠΑ ΒΟΥ ΓΑ ΔΗ ΚΕ ΖΩ ΝΙ);;;

ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΛΩΔΙΕΣ; ΟΧΙ!..

ΠΟΡΤ-ΣΑΪΔ = ΔΙΑΣ

ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΙΔΙΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΕΣΤΕΛΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΚΑΙ Σ’ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ - ΑΣΙΑΣ ΕΣΤΕΛΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (ΚΑΤ. ΠΑΠΑΟΙΚΟΝΟΜΟΥ-ΚΗΠΟΥΡΓΟΥ "Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ" ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ επίσης: Γ. Λεκάκης "Μουσικής Μύησις".

Η ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 

ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΣΙΜΗ!

1512 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΛΩΡΑ.

ΟΜΩΣ Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ (;) ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΤΟΣ 1512 ΠΟΣΕΣ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ ΥΠΕΣΤΗ Η ΟΜΙΛΙΑ ΚΙ Η ΓΡΑΦΗ; ΚΙ ΑΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΓΩ ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΤΕ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΑΡΧΙΚΑ. ΔΙΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΙΣ ΕΚΟΨΑΝ ΚΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΓΕΡΜΑΝΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ… ΒΑΛΤΕ ΤΟΝΟΥΣ… (ΛΕΞΙΚΟ Ι. ΣΤΑΜΑΤΑΚΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ…)

ΟΤΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

ΑΡΧΙΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΕΓΟΜΕΝΑ, Ή ΟΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥ ΒΡΕΙΤΕ ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ, ΜΟΥΣΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ!

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ Η ΚΑΤΕΡ. ΠΑΣΠΑΟΙΚΟΝΟΜΟΥ-ΚΗΠΟΥΡΓΟΥ «Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ», εκδ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ.

ΙΔΙΩΣ…

…ΕΞΑΝΤΛΗΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΑ 3 ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΠΑΠΑΟΙΚΟΝΟΜΟΥ-ΚΗΠΟΥΡΓΟΥ ΔΙΟΤΙ: ΗΤΑΝ ΚΟΡΗ ΙΕΡΕΩΣ! ΕΣΠΟΥΔΑΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΣΟΛΙΣΤ ΠΙΑΝΟΥ. ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΟ… ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ! ΕΙΧΕ ΠΑΙΞΕΙ ΕΡΓΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΡΟΛΑΒΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΩΤΗ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΝΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΛΗΝΕΣ, ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ, ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΝ! ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ…

 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΞΑΝ ΣΩΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ-ΜΟΥΣΙΚΗ! ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ! ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑ ΔΙΠΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ! Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΕΡΨΙΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!

 ΕΠΙΣΗΣ ΑΣ ΘΥΜΩΜΑΣΤΕ ΟΤΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ! ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΓΟ Σ’ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΚΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΥΣ! ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.

 ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΚΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ… ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΣΥΣΚΕΦΤΟΥΜΕ! ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ!!!

 ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΜΕΛΩΔΙΑ, ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΟ, Τ’ ΟΜΟΡΦΟ, ΤΟ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟ ΚΙ ΩΡΑΙΟ! ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΑΣ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΕΛΕΙΑ! ΠΑΝΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ...

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΧΤΙΚΟΥ (ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ), ΤΟΥ ΝΙΚ. ΦΑΡΔΥ, Κ.Α.

 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ Ν’ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΑΝ!!! ΠΡΟΣΩΔΙΑ: ΝΑ ΛΕΕ ΛΕΞΕΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΑ…

ΠΗΓΗ: ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 17.8.2021.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΕΛΛΗΝ ΦΩΣ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΕΛΛΑΔΑ, Στουπη, κερκυρα, καλλας, ωνασης, προσωδια, βυζαντινη μουσικη, παχτικος, φαρδης, φαρδυς, κρωυτσερ, κροιτσερ
Share on Google Plus

About ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

    ΣΧΟΛΙΑ
    ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΣΩ Facebook

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ