ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΒΡΑΥΡΩΝΑ - ΒΡΑΒΕΥΩ, Μαρί-Γαία - της Μ. Στούπη

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ,
ΒΡΑΥΡΩΝΑ - ΒΡΑΒΕΥΩ,
Μαρί-Γαία

Της μουσικού Μαρίας Στούπη

 

ΟΠΩΣ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ 1η ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ.

ΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΩ ΟΥΤΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΖΗΤΙΑΝΟΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ!

ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΤΗΣ ΓΡΑΨΩ ΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝΕ ΠΟΛΕΜΟΣ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!! ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΦΟΒΩΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ΠΟΥ ΕΚΑΙΓΑΝ... ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ! ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ! ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΤΑΞΕΙ...ΚΛΠ ΚΛΠ. ΤΗΣ ΕΙΠΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΩ... ΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ

ΤΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ;

ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ, ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΚΑΤ’ ΑΡΧΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 2 ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ.

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ! ΟΠΩΣ:

ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ ΚΥΡΑ ΜΑΡΙΑ, ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ ΟΛΟΙ, ΠΕΡΝΑ - ΠΕΡΝΑ Η ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΛΗΘΟΣ ΑΛΛΩΝ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ; ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ; Η ΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ; ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ ΚΡΑΣΙ ΤΟΥ 21; Η ΤΗΝ ΑΝΘΙΣΜΕΝΗ ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ; ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΑ  ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ, ΑΣΩΤΩΝ, ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΦΩΝΕΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ; ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΛΕΤΕ ΜΕ ΦΩΝΗ Ή ΜΕ ΟΡΓΑΝΑ.

ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ Η ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΠΤΗ ΦΙΛΙΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ, ΜΑΣ ΡΙΧΝΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΩΝ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΤΟΣΟ ΔΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΦΛΟΙ, ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ, ΣΤΗ ΒΕΝΕΤΙΑ ΣΤΟ ΚΑΙΜΠΡΙΤΖ, Κ.Α. ΠΑΡΕΜΦΕΡΗ ΜΕΡΗ!!!

ΕΤΣΙ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ! ΑΛΛΑ ΗΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΗΜΙΣΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ ΔΡΟΣΙΑ ΤΟΥ ΓΑΛΑΖΙΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΜΑΣ, ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ!

ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΓΙΝΑΝ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ! ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΜΕΙΣ ΓΙΝΑΜΕ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΙ, ΜΑΣ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΜΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΛΕΦΤΑ. ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΓΥΜΝΩΝΟΥΝΕ ΜΟΥΣΕΙΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ. ΤΩΡΑ ΤΑ ΖΗΤΑΜΕ ΠΙΣΩ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΠΑΘΑΝ ΒΑΡΗΚΟΪΑ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ επίσης: Γ. Λεκάκης "Μουσικής Μύησις".

Η ΓΕΝΕΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ 

ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ! ΟΧΙ ΑΔΙΚΩΣ. ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ! ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΚΙ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟΙ - ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ, ΔΕΝ ΠΟΛΥΘΥΜΩΝΟΥΜΕ! ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΚΑΙΝΕ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ, ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΜΑΣ! ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΟ!

 ΑΛΛΑ ΑΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ!

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΖΩΗ ΠΙΟ ΚΑΛΗ, ΠΙΟ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΕΝΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ.

ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΟΘΗΣΕΙΣ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ

ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟ-ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

ΠΡΟΣΩΔΕΙΑ

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣΩΔΙΑ!

ΠΡΩΤΑ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΜΕ ΦΩΝΗΕΝΤΑ ΜΕΤΑ ΛΙΓΟ-ΛΙΓΟ ΠΡΟΣΘΕΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ. ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΠΑΛΙ ΑΛΛΑΖΑΝ ΟΠΩΣ ΜΕΓΑΛΩΝΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ! ΟΛΟ ΔΙΟΡΘΩΝΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ!

ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.

ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΜΑΣ ΠΡΩΤΑ ΜΙΜΗΘΗΚΑΝ ΤΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΝ ΤΑ ΦΩΝΗΕΝΤΑ

ΠΕΡΑΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΛΕΓΟΥΝ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΕ ΧΡΟΝΟ ΑΡΓΑ!

/Α-ΑΛΦΑ-Α, ΒΗ-Η ΤΑ-Α ... ΓΑ-ΜΑ...

 / Α Α Α Α Α Α Α Α- Α Α

ΧΤΥΠΩΝΤΑΣ ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ - ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΚΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ.ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΝΟ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΠΙΑΝΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ.

ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΝΟ ΚΙ ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΚΑΙ Σ’ ΑΛΛΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

ΑΣ ΘΥΜΩΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΡΩΤΟΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΝ ΜΕ ΟΡΓΑΝΑ!

ΑΡΧΙΚΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗ ΤΟ 1o -2o -3o δακτυλο

ΑΡΧΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΓΑΝΟ. ΚΙ ΟΤΑΝ ΜΑΘΟΥΝ ΤΟ ΣΥΛΛΑΒΙΣΜΟ, ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ, ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΟΥΝ! ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΡΧΗ... ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ Ν’ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ.

ΝΑΙ! ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΙΔΑΞΕΙ; ΣΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ! ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ! ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΕΝΩ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΛΕΞΗ.

ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΣΤΘΕΡΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΑΙ. ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΦΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΓΛΩΣΣΑ.

 ΘΥΜΗΘΗΚΑΜΕ ΟΤΙ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΚΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΑΝ!

ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΦΑΒΗΤΑ...ΜΑ! ΤΟΣΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΤΟΣΑ ΑΡΧΑΙΑ, ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΠΟΙΗΣΗ –ΜΟΥΣΙΚΗ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.

ΤΟΣΟΙ ΣΟΦΟΙ: ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ, ΟΜΗΡΟΣ, ΟΡΦΕΑΣ, ΠΟΙΗΤΕΣ- ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΒΡΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!... ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΖΙ.

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΨΥΧΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΑΙΝΟΥΣ, ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ! ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ. ΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ. Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ Ν’ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΛΟΓΟ, ΟΠΩΣ ΚΙ Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΡΧΙΣΑΝ!

ΑΛΛΩΣ, ΠΑΝΕ ΧΑΜΕΝΑ, ΣΠΟΥΔΕΣ, ΔΙΠΛΩΜΑ, ΠΤΥΧΙΑ, ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ, ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΛΑΙΣΙΩΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ! ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΡΦΩΝΟΜΑΣΤΕ.

ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ, ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΜΕ ΤΙΣ “ΜΑΡΜΑΡΕΝΙΕΣ ΚΟΡΕΣ” ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΜΑΣ!!!

ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ: ΒΡΑΥΡΩΝΑ – ΒΡΑΒΕΥΩ.

ΗΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ 

«Μαρί - Γαία

ΑΛΦΑ - ΒΗΤΑ

ΜΟΥΣΙΚΗ – ΛΟΓΟΣ»

Η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝ (Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ) ΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Α Ρ Χ Α Ι Α

α β γ δ ε ζ η (θ Α) Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ΄΄

ΔΙΑΒΑΖΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΑ

ΤΡΟΠΟΙ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΦΩΝΗΣ

ΔΥΝΑΤΑ - ΣΙΓΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΙΓΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΙΓΑ

ΑΒΓΔ---ΙΚΛΜ---ΡΣΤΥ---ΕΖΗΘ---ΝΞΟΠ---ΦΧΨΩ

ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΣ ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ:

Α Β Γ Δ, Ε Ζ Η Θ, Ι Κ Λ Μ, Ν Ξ Ο Π, Ρ Σ Τ Υ, Φ Χ Ψ Ω

ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΩΝΗ

Π Ρ Ο Σ Ω Δ Ι Α

ΠΡΟΣ-ΩΔΕΙΑ, ΠΡΟ(Σ)ΩΔΙΑ - ΠΡΟΣ-ΑΔΩ, ΩΔΕΙΟΝ, ΤΡΑΓ-ΩΔΙΑ...

ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕ - ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ

Η  ΣΕΛΗΝΗ ΕΛΑΜΠΕ

Α Α Ε C Β C Δ

Τ Ο Β Ρ Α – Δ Υ

ΠΗΓΗ: ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 14.2.2022.

Share on Google Plus

About ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

    ΣΧΟΛΙΑ
    ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΣΩ Facebook

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ