Οι ΥΜΝΟΙ του ΟΡΦΕΩΣ: ΤΕΛΕΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΛΕΞΕΩΝ και ΜΟΥΣΙΚΗΣ! ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ έχει ΟΥΣΙΑ-ΕΝΝΟΙΑ - της Μ. Στούπη

Οι ΥΜΝΟΙ του ΟΡΦΕΩΣ:
ΤΕΛΕΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΛΕΞΕΩΝ
και ΜΟΥΣΙΚΗΣ!
ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ
έχει ΟΥΣΙΑ-ΕΝΝΟΙΑ

Της μουσικού Μαρίας Στούπη

ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΚΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ, ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΑΡΕΣΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΜΠΕΛΑ. ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ; ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΝΟΜΑ ΠΑΛΑΙΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ, ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ!!!

ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΚΙ ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ, ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟ ΟΝΟΜΑ!

ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΝΟΜΑ;

ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΦΕΑ ΤΟΝ ΜΟΥΣΙΚΟ!

ΤΟΤΕ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ...

ΕΤΣΙ, ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΕΙΔΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕ Τ’ ΟΝΟΜΑ ΟΡΦΕΑΣ και ΟΡΦΙΚΑ!

ΟΜΩΣ Ο ΟΝΟΜΑΣΤΟΣ ΟΡΦΕΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ. ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΟΡΦΕΑΣ ΠΟΥ ΥΜΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ…

ΓΑΙΑ ΘΕΑ ΜΗΤΕΡ ΜΑΚΑΡΩΝ

ΘΝΗΤΩΝ Τ’ ΑΝΘΡΩΠΩΝ…

ΤΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΠΡΟΣΩΔΙΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ επίσης: Γ. Λεκάκης "Μουσικής Μύησις".

ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΗΤΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΝΑ ΥΨΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΜΝΗΣΟΥΝ ΚΑΤ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΟΡΦΕΑΣ ΥΜΝΗΣΕ ΚΙ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.

ΓΑΙΑ!!!

Η ΕΥΑ ΠΑΛΜΕΡ-ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΥ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΕΞΑΙΣΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ!

Ο Κ. ΨΑΧΟΣ ΕΓΡΑΨΕ: «Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ».

ΤΕΛΟΣ, ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙ ΟΤΙ:

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ.

ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΤΗΤΑ!

ΟΡΦΙΚΑ: ΤΕΛΕΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ!

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ν’ ΑΛΛΑΞΕΙ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ, ΟΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΦΗ, ΜΑΖΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ - ΠΑΙΔΙΑ - ΝΕΟΙ - ΓΕΡΟΙ!

ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ.

ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΛΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ!

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ 7 ΝΟΤΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΑΝ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ: ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!

ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ ΕΧΕΙ ΟΥΣΙΑ-ΕΝΝΟΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟ ΡΕ ΜΙ ΦΑ ΣΟΛ ΛΑ ΣΙ…

ΕΙΝΑΙ ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ-ΓΑΜΑ… 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΙ!

ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΔΙΕΦΥΓΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ!

ΠΟΙΟΤΗΤΑ Α.

ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ ΩΜΕΓΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ.

ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ!!! ΚΑΘΕ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΟ ΥΦΟΣ!

 Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΑΝ «ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ», ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!!! ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. 

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ!

ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ, ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.

ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ.

Η ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ!

ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΟΠΕΝ ΚΑΙ ΜΠΑΧ, ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ!

 Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΔΙΝΕΙ ΧΑΡΑ!..

ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΕΝΑ ΠΟΥΛΙ..

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΟΠΟΙΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

είναι η ΑΡΧΗ της ΜΟΥΣΙΚΗΣ του ΚΟΣΜΟΥ

ΓΙΑΝΝΙΩΤΙΚΑ ΣΜΥΡΝΙΩΤΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΚΡΟΣΥΡΤΑ

Δ bE ^Δ Δ ^Δ bE Δ Δ Δ bΕ Δ Δ bΗ Ζ bΖ Δ

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΤΙΚΑ ΛΥΠΗΤΕΡΑ...

E bΕ Δ Δ bΕ Δ Δ Δ Δ bΕΔ Δ bΗ Ζ bΗ Θ

( bYΦEΣH #ΔΙΕΣΗ αναιρεση)

                                                                    Κ. ΠΑΛΑΜΑΣ.

ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΛΤΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, οι ΕΛΛΗΝΕΣ, ΦΩΝΑΞΑΝ – ΦΩΝΗΕΝΤΑ-ΦΘΟΓΓΟΥΣ.

ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ είναι η ΑΡΧΗ της ΜΟΥΣΙΚΗΣ του ΚΟΣΜΟΥ

«Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΦΩΛΙΑΖΕ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΜΟΥ, ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΟΥ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ. ΤΟΤΕ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ ή ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕΛΕΤΟΥΣΑΜΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ. Η ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ ΣΟΛΩΝΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ ΚΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ “ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ” ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ ΑΛΛΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΕΞΑΠΛΩΣΗΣ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ. ΕΧΟΥΝ ΕΚΔΟΘΕΙ ΤΡΙΑ ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ»

Κ. ΠΑΠΑΟΙΚΟΝΟΜΟΥ-ΚΗΠΟΥΡΓΟΥ

ΜΟΥΣΙΚΟΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ-ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΛΕΟΝΤΑΡΙΤΗΣ, Ο ΕΛΛΗΝΑΣ! ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΧΑΝΔΑΚΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1504 / 1518 - 1502), ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΥΠΟ ΕΝΕΤΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ. Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ, ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΧΑΝΔΑΚΟΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ, ΕΓΡΑΨΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ. ΕΙΔΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ ΜΕΝΤΖΟ, ΜΟΥΣΙΚΟ-ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΟ.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΦΑΡΔΗΣ (1853 – 1901). ΕΚ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ. - ΔΙΑΒΑΣΤΕ: Γ. Λεκάκης "Σαμοθράκη, ιερά νήσος". ΓΙΑΤΡΟΣ. ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΙΔΙΑΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ. ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ. ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΣ. ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΚΟΡΣΙΚΗΣ, ΚΑΙ ΓΙΑ Α-ΤΟΝΟ ΚΑΙ Α-ΠΝΕΥΜΑΤΙΣΤΟ ΓΡΑΦΗ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ.

ΠΗΓΗ: ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 20.2.2024.


Share on Google Plus

About ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

    ΣΧΟΛΙΑ
    ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΣΩ Facebook

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ