Χιλ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ με τον ΔΙΑΒΟΛΟ για την ΠΑΙΔΕΙΑ - του Δ. Συμεωνίδη

Χιλ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

με τον ΔΙΑΒΟΛΟ

για την ΠΑΙΔΕΙΑ

Επιμέλεια κειμένων και μετάφραση του Δημήτρη Συμεωνίδη,

dsymeonidis@outlook.com  

Ο Όλιβερ Ναπολέων Χιλ / Oliver Napoleon Hill (26 Οκτωβρίου 1883 - 8 Νοεμβρίου 1970) ήταν Αμερικανός συγγραφέας αυτοβοήθειας. Το πιο γνωστό του βιβλίο είναι το «Σκέψου και γίνε πλούσιος» (αγγλικά: Think and Grow Rich, 1937), το οποίο συγκαταλέγεται ανάμεσα στα 10 πλέον ευπώλητα όλων των εποχών.

Βιογραφία

Ο Ναπολέων Χιλ γεννήθηκε στο Πάουντ, μια κωμόπολη της Βιρτζίνια. Στην ηλικία των 10 ετών θα χάσει την μητέρα του, και ο πατέρας του θα νυμφευτεί για δεύτερη φορά την Μάρθα, και η οποία θα παροτρύνει τον Χιλ να ασχοληθεί με την συγγραφή. Στα 15 του θα γίνει ρεπόρτερ σε τοπικές εφημερίδες και περιοδικά. Η πρώτη του σημαντική συνέντευξη ήταν με τον τότε πλουσιότερο Αμερικανό, τον 73χρονο μεγιστάνα της χαλυβουργίας και φιλάνθρωπο Ά. Καρνέγκι, και η οποία άλλαξε την ζωή του Χιλ. Στην συνέντευξη αυτή ο Καρνέγκι θα πει στον νεαρό Χιλ: «Είναι κρίμα που κάθε νέα γενεά πρέπει να μαθαίνει τον δρόμο προς την επιτυχία με δοκιμές και λάθη, ενώ οι αρχές της επιτυχίας είναι σαφέστατες και συγκεκριμένες”. Ο Καρνέγκι προκάλεσε τον Χιλ λέγοντάς του να γράψει ένα βιβλίο για τους κανόνες και τις αρχές της επιτυχίας. Ο Χιλ αποδέχτηκε την πρόκληση του Καρνέγκι και για τα επόμενα 20 χρόνια της ζωής του πήρε εκατοντάδες συνεντεύξεις από επιτυχημένους ανθρώπους, μεταξύ άλλων ήταν ο Χ. Φορντ, ο Τ. Έντισον, ο Αλ. Γκράχαμ Μπελ, και ο Τζ. Ντ. Ροκφέλερ. Το 1928 ο Χιλ θα βρεθεί στην Φιλαδέλφεια αναζητώντας εκδότη για το βιβλίο του. Μετά από αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες θα βρει έναν εκδότη στο Κονέκτικατ, ο οποίος θα δεχτεί να εκδώσει το βιβλίο του Χιλ. Έτσι τον Μάρτιο του 1928 θα εκδοθεί "Ο Νόμος της Επιτυχίας" και θα γίνει το μπεστ σέλλερ της χρονιάς. Με τα έσοδα του βιβλίου του ο Χιλ σκόπευε να ιδρύσει μια σχολή όπου θα διδασκόταν "Ο Νόμος της Επιτυχίας". Στα τέλη όμως του 1929 θα ξεσπάσει το Μεγάλο Κραχ και οι Ηνωμένες Πολιτείες θα μπουν στην Μεγάλη Ύφεση, βάζοντας τέλος στο σχέδιο του Χιλ.

 

Οι Γυναίκες του:   

Άγνωστη (1898 or 1899)

Edith Whitman (1903–1908)

Florence Elizabeth Horner (1910–1935)

Rosa Lee Beeland (1937–1940?)

Annie Lou Norman (1943–1970)

 

Το 1935 ο Χιλ θα χωρίσει από την πρώτη του σύζυγο και το 1937 θα γνωρίσει την 29χρονη Ρ. Λι Μπίλαντ όπου μαζί θα αρχίσουν να συγγράφουν το 2ο βιβλίο του Χιλ "Σκέψου και γίνε πλούσιος" και το οποίο θα εκδοθεί στο ίδιο έτος. Η πρώτη έκδοση του θα εξαντληθεί σε τρεις εβδομάδες και μέχρι το τέλος της Οικονομικής κρίσης των ΗΠΑ θα πωληθούν 1.000.000 αντίτυπα. Σήμερα θεωρείται το σημαντικότερο βιβλίο αυτοβελτίωσης έχοντας πουλήσει πάνω από 30.000.000 αντίτυπα. Με το τέλος του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου ο Χιλ θα μετακομίσει στην Καλιφόρνια με την τρίτη σύζυγο του, την Ά. Λου Νόρμαν και θα αρχίσει έναν νέο γύρο διαλέξεων σε πανεπιστήμια. Το 1952 στο Σικάγο θα γνωρίσει έναν επιχειρηματία ασφαλιστικής εταιρείας, τον Κλ. Στόουν και με τον οποίο θα συνεργαστούν μαζί σε νέα βιβλία, διαλέξεις και ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές. Ο Ν. Χιλ θα πεθάνει το 1970 αφήνοντας πίσω πλούσιο συγγραφικό έργο και ένα ίδρυμα που φέρει το όνομα του, το "Napoleon Hill Foundation". Εκτός της συγγραφής βιβλίων ο Χιλ υπήρξε και εκδότης περιοδικών, όπως το "Napoleon Hill Magazine " και το "Hill Golden Rule".

 

Εργογραφία

The Law of Success (1928)

The Magic Ladder to Success (1930)

Think and Grow Rich (1937)

Outwitting the Devil (1938, εκδ. 2011)

How to Sell Your Way Through Life (1939)

The Master-Key to Riches (1945)

How to Raise Your Own Salary (1953)

Success Through a Positive Mental Attitude (με W. Clement Stone) (1959)

Grow Rich!: With Peace of Mind (1967)

Succeed and Grow Rich Through Persuasion (με E. Harold Keown) (1970)

You Can Work Your Own Miracles (1971) 

Το βιβλίο του Υπερβαίνοντας τον Διάβολο

- Outwitting the Devil

 

Γράφτηκε αρχικά το 1938 αλλά δεν δημοσιεύτηκε όσο ζούσε λόγω της αμφιλεγόμενης φύσης του, ένας διορατικός οδηγός αποκαλύπτει τις επτά αρχές του καλού, που θα επιτρέψουν σε οποιονδήποτε να θριαμβεύσει πάνω από τα εμπόδια που πρέπει να αντιμετωπίσει για την επίτευξη των προσωπικών στόχων.

Το βιβλίο δεν δημοσιεύθηκε ποτέ, γιατί φοβόταν ότι θα δεχόταν επίθεση.

Δεν έχει μεταφραστεί στα ελληνικά - ούτε πρόκειται να δημοσιευθεί.

Ενώ μιλά για την Παιδεία, μας παραθέτει μία δήθεν συνέντευξη με τον Διάβολο, για θέματα παιδείας, και ερωτά τον Σατανά να του απαντήσει με ειλικρίνεια τι αλλαγές πρέπει να γίνουν, ώστε τα παιδιά να μορφωθούν σωστά, για να είναι χρήσιμα στον εαυτό τους και στην κοινωνία.

Οι απαντήσεις βέβαια είναι του συγγραφέα, αλλά υποτίθεται ότι τις προτείνει ο Διάβολος.

Μέγα θέμα η Παιδεία σε όλο τον κόσμο, και ιδίως στην Ελλάδα, που η Παιδεία είναι ανύπαρκτη μετά τις καταστροφικές αλλαγές που έγιναν από τα πειθήνια όργανα της παγκοσμιοποίησης…

 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Απόσπασμα από το βιβλίο του

« Παιδεία σελ. 171-182»

Μετάφραση στα Ελληνικά από τον Δημήτρη Συμεωνίδη JP


Θέλω να μάθω τι γίνεται λανθασμένα με ένα δημόσιο σχολικό σύστημα που επιτρέπει στον Διάβολο να ελέγχει τόσους πολλούς ανθρώπους. Θέλω επίσης να μάθω τι μπορεί να γίνει στο καθιερωμένο σύστημα διδασκαλίας που θα εξασφαλίσει σε όλα τα παιδιά την ευκαιρία να μάθουν, πρώτον, ότι έχουν μυαλό και δεύτερον, πώς να χρησιμοποιήσουν αυτά τα μυαλά για να φέρουν πνευματική και οικονομική ελευθερία.

Σας υποβάλλω την ερώτηση σίγουρα αρκετά, και επειδή έχετε τονίσει τη σημασία της βεβαιότητας του σκοπού, είμαι εδώ και τώρα σας ενημερώνω ότι η απάντησή σας στην ερώτησή μου πρέπει να είναι οριστική.

A Περίμενε λίγο μέχρι να πιάσω την ανάσα μου. Μου έδωσες μεγάλη παραγγελία! Φαίνεται περίεργο που ερχόσουν στον Διάβολο για να μάθεις πώς να ζεις. Νομίζω ότι θα πήγαινες αντιθέτως μου. Γιατί δεν το κάνεις ;

Ε. Μεγαλειότατε, είστε εσείς που δικάζεστε εδώ, όχι το 1.1 θέλετε την αλήθεια και δεν είμαι συγκεκριμένος ως προς την πηγή από την οποία την πήρα. Υπάρχει κάτι ριζικά λάθος με το εκπαιδευτικό σύστημα που μας έδωσε έναν ισολογισμό με τη ζωή που μας δείχνει απελπισμένους στο κόκκινο και ψαχουλεύουμε για τον δρόμο προς την αυτοδιάθεση σαν να ήμασταν τόσα πολλά ζώα χαμένα στη ζούγκλα.

Θέλω να μάθω δύο πράγματα για αυτό το σύστημα. Πρώτον, ποια είναι η κύρια αδυναμία του συστήματος; Δεύτερον, πώς μπορεί να εξαλειφθεί αυτή η αδυναμία; ;Έχεις και πάλι τον λόγο. Παρακαλώ μείνετε στην ερώτηση και σταματήστε να προσπαθείτε να με παραπλανήσετε στη συζήτηση για βαθιά, αφηρημένα θέματα. Αυτό είναι σίγουρο, έτσι δεν είναι;

A Δεν μου αφήνετε άλλη επιλογή από την άμεση απάντηση. Καταρχάς, το δημόσιο σχολικό σύστημα προσεγγίζει το θέμα της εκπαίδευσης από λάθος οπτική γωνία. Το σχολικό σύστημα προσπαθεί να διδάξει στα παιδιά να απομνημονεύουν γεγονότα, αντί να τους διδάσκει πώς να χρησιμοποιούν το δικό τους μυαλό.

Ε: Είναι μόνο αυτό λάθος με το σύστημα;

A Όχι, αυτή είναι μόνο η αρχή. Μια άλλη σημαντική αδυναμία του σχολικού συστήματος είναι ότι δεν βάζει στο μυαλό των παιδιών ούτε τη σημασία του καθορισμού του σκοπού ούτε κάνει καμία προσπάθεια να διδάξουν στους νέους πώς να είναι σίγουροι για οτιδήποτε.

Ο κύριος στόχος κάθε σχολικής εκπαίδευσης είναι να αναγκάσει τους μαθητές να στριμώξουν τις αναμνήσεις τους με γεγονότα αντί να τους διδάξουν πώς να οργανώνουν και να κάνουν πρακτική χρήση των γεγονότων.

Αυτό το σύστημα συσσώρευσης εστιάζει την προσοχή των μαθητών στη συσσώρευση «μονάδων» αλλά παραβλέπει το σημαντικό ερώτημα του πώς να χρησιμοποιήσουμε τη γνώση στις πρακτικές υποθέσεις της ζωής. Αυτό το σύστημα βγάζει πτυχιούχους των οποίων τα ονόματα είναι χαραγμένα στα πιστοποιητικά περγαμηνής, αλλά των οποίων το μυαλό είναι άδειο από αυτοδιάθεση. Το σχολικό σύστημα ξεκίνησε άσχημα στην αρχή. Τα σχολεία ξεκίνησαν ως ιδρύματα «ανώτατης μάθησης», λειτουργούσαν εξ ολοκλήρου για τους λίγους εκλεκτούς των οποίων ο πλούτος και η οικογένεια τους έδινε δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Έτσι ολόκληρο το σχολικό σύστημα εξελίχθηκε ξεκινώντας από την κορυφή και επιστρέφοντας προς τα κάτω. Δεν είναι περίεργο που το σύστημα παραμελεί να διδάξει στα παιδιά τη σημασία της οριστικότητας του σκοπού, όταν το ίδιο το σύστημα έχει κυριολεκτικά εξελιχθεί μέσω της αοριστίας.

Ε. Τι θα διόρθωνε αυτή την αδυναμία του δημόσιου σχολικού συστήματος; Ας μην παραπονιόμαστε για την αδυναμία του συστήματος αν δεν είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε μια πρακτική θεραπεία με την οποία μπορεί να διορθωθεί. Με άλλα λόγια, ενώ συζητάμε τη σημασία της βεβαιότητας του σχεδίου και του σκοπού, ας πάρουμε το δικό μας φάρμακο και ας είμαστε σίγουροι.

Α Γιατί δεν αφήνετε κατά μέρος τα σχολεία και τις εκκλησίες και γλυτώνετε από πολλά προβλήματα; Δεν ξέρεις ότι χώνεις τη μύτη σου στις υποθέσεις των δύο δυνάμεων που ελέγχουν τον κόσμο; Ας υποθέσουμε ότι εμφανίζετε τα σχολεία και τις εκκλησίες ως αδύναμα και ανεπαρκή για τις ανάγκες των ανθρώπων; Τι τότε; Με τι πρόκειται να αντικαταστήσετε αυτούς τους δύο θεσμούς;

Ε Σταματήστε να προσπαθείτε να αποφύγετε τις ερωτήσεις μου με το παλιό κόλπο της αντι-ερώτησης! Δεν προτείνω να αντικατασταθούν τα σχολεία και οι εκκλησίες. Αλλά προτείνω να μάθω, αν μπορώ, πώς αυτές οι οργανωμένες δυνάμεις μπορούν να τροποποιηθούν ώστε να εξυπηρετούν τους ανθρώπους αντί να τους κρατούν σε άγνοια. Προχωρήστε, τώρα, και δώστε μου έναν λεπτομερή κατάλογο όλων των αλλαγών στο δημόσιο σχολικό σύστημα που θα το βελτιώσουν.

A Θέλετε λοιπόν ολόκληρο τον κατάλογο, έτσι; Θέλετε τις προτεινόμενες αλλαγές με τη σειρά της σπουδαιότητάς τους;

Αυτό είναι ένα άλλο σημείο στο οποίο ο ερωτών αναγκάζει τον Διάβολο να βγει από τη ζώνη άνεσής του. Είναι διασκεδαστικό και διδακτικό να παρακολουθούμε αυτήν την ανταλλαγή, η οποία παρέχει έναν οδικό χάρτη για τη βελτίωση των δημόσιων σχολείων μας.

Ε Περιγράψτε τις αλλαγές που χρειάζονται ακριβώς όπως σας έρχονται.

A Με αναγκάζετε να διαπράξω μια πράξη προδοσίας εναντίον του εαυτού μου, αλλά εδώ είναι:

Αντιστρέψτε το παρόν σύστημα δίνοντας στα παιδιά το προνόμιο να ηγούνται στη σχολική τους εργασία αντί να ακολουθούν ορθόδοξους κανόνες που έχουν σχεδιαστεί μόνο για να μεταδώσουν αφηρημένη γνώση. Αφήστε τους εκπαιδευτές να υπηρετήσουν ως μαθητές και αφήστε τους μαθητές να υπηρετήσουν ως εκπαιδευτές.

Στο μέτρο του δυνατού, οργανώστε όλες τις σχολικές εργασίες σε συγκεκριμένες μεθόδους μέσω των οποίων ο μαθητής μπορεί να μάθει κάνοντας, και κατευθύνετε την εργασία της τάξης έτσι ώστε κάθε μαθητής να ασχολείται με κάποια μορφή πρακτικής εργασίας που συνδέεται με τα καθημερινά προβλήματα της ζωής.

Οι ιδέες είναι η αρχή όλων των ανθρώπινων επιτευγμάτων. Διδάξτε σε όλους τους μαθητές πώς να αναγνωρίζουν πρακτικές ιδέες που μπορεί να τους βοηθήσουν να αποκτήσουν ό,τι απαιτούν από τη ζωή.

Διδάξτε στους μαθητές πώς να προϋπολογίζουν και να χρησιμοποιούν το χρόνο και πάνω από όλα

να διδάσκουν την αλήθεια ότι ο χρόνος είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που έχει στη διάθεσή του ο άνθρωπος και το φθηνότερο.

Διδάξτε στο μαθητή τα βασικά κίνητρα από τα οποία επηρεάζονται όλοι οι άνθρωποι και δείξτε πώς να τα χρησιμοποιεί αυτά τα κίνητρα για την απόκτηση των αναγκαίων και της πολυτέλειας της ζωής.

Διδάξτε στα παιδιά τι να τρώνε, πόσο να τρώνε και ποια είναι η σχέση μεταξύ σωστής διατροφής και καλής υγείας.

Διδάξτε στα παιδιά την αληθινή φύση και τη λειτουργία του συναισθήματος του σεξ, και πάνω απ' όλα, διδάξτε τους ότι μπορεί να μετατραπεί σε μια κινητήρια δύναμη ικανή να ανεβάσει κάποιον σε μεγάλα ύψη επιτευγμάτων.

Διδάξτε στα παιδιά να είναι αποφασιστικά σε όλα τα πράγματα, ξεκινώντας από την επιλογή ενός συγκεκριμένου κύριου σκοπού στη ζωή!

Διδάξτε στα παιδιά τη φύση και τις δυνατότητες του καλού και του κακού στην αρχή της συνήθειας, χρησιμοποιώντας ως εικονογραφήσεις για να δραματοποιήσουν το θέμα τις καθημερινές εμπειρίες παιδιών και ενηλίκων.

Διδάξτε στα παιδιά πώς σταθεροποιούνται οι συνήθειες μέσω του νόμου του υπνωτικού ρυθμού και επηρεάστε τα να υιοθετήσουν, ενώ στις χαμηλότερες τάξεις, συνήθειες που θα οδηγήσουν σε ανεξάρτητη σκέψη!

Διδάξτε στα παιδιά τη διαφορά μεταξύ προσωρινής ήττας και αποτυχίας και δείξτε τους πώς να αναζητούν τον σπόρο ενός ισοδύναμου πλεονεκτήματος που έρχεται με κάθε ήττα.

Διδάξτε στα παιδιά να εκφράζουν άφοβα τις δικές τους σκέψεις και να αποδέχονται ή να απορρίπτουν, κατά βούληση, όλες τις ιδέες των άλλων, επιφυλάσσοντας στον εαυτό τους, πάντα, το προνόμιο να βασίζονται στη δική τους κρίση.

 

Διδάξτε στα παιδιά να παίρνουν αποφάσεις έγκαιρα και να τις αλλάζουν, αν όχι, αργά και με απροθυμία, και ποτέ χωρίς συγκεκριμένο λόγο.

 

Διδάξτε στα παιδιά ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι το όργανο με το οποίο λαμβάνει κανείς, από τη μεγάλη αποθήκη της φύσης, την ενέργεια που εξειδικεύεται σε συγκεκριμένες σκέψεις. ότι ο εγκέφαλος δεν σκέφτεται, αλλά χρησιμεύει ως όργανο για την ερμηνεία των ερεθισμάτων που προκαλούν τη σκέψη.

Διδάξτε στα παιδιά την αξία της αρμονίας στο μυαλό τους και ότι αυτό είναι εφικτό μόνο μέσω του αυτοέλεγχου.

Διδάξτε στα παιδιά τη φύση και την αξία του αυτοελέγχου.

Διδάξτε στα παιδιά ότι υπάρχει ένας νόμος αυξανόμενων αποδόσεων που μπορεί και πρέπει να τεθεί σε εφαρμογή, κατά συνήθεια, παρέχοντας πάντα περισσότερες υπηρεσίες και καλύτερες υπηρεσίες από ό,τι αναμένεται από αυτά.

Διδάξτε στα παιδιά την αληθινή φύση του Χρυσού Κανόνα και πάνω απ' όλα δείξτε τους ότι μέσω της λειτουργίας αυτής της αρχής, ό,τι κάνουν προς και για κάποιον άλλον, το κάνουν και για τον εαυτό τους .

Διδάξτε στα παιδιά να μην έχουν απόψεις εκτός και αν αυτές σχηματίζονται από γεγονότα ή πεποιθήσεις που μπορεί εύλογα να γίνουν αποδεκτά ως γεγονότα.

Διδάξτε στα παιδιά ότι τα τσιγάρα, το ποτό, τα ναρκωτικά και η υπερβολική ενασχόληση με το σεξ καταστρέφουν τη δύναμη της θέλησης και οδηγούν στη συνήθεια να παρασύρονται. Μην απαγορεύετε αυτά τα κακά - απλώς εξηγήστε τα.

Διδάξτε στα παιδιά τον κίνδυνο να πιστεύουν οτιδήποτε απλώς και μόνο επειδή οι γονείς τους, οι θρησκευτικοί δάσκαλοι ή κάποιος άλλος λέει ότι είναι έτσι

Διδάξτε στα παιδιά να αντιμετωπίζουν γεγονότα, είτε είναι ευχάριστα είτε δυσάρεστα, χωρίς να καταφεύγουν σε υποτροπές ή να προσφέρουν άλλοθι.

Διδάξτε στα παιδιά να ενθαρρύνουν τη χρήση της έκτης τους αίσθησης μέσω της οποίας οι ιδέες παρουσιάζονται στο μυαλό τους από άγνωστες πηγές και να εξετάζουν προσεκτικά όλες αυτές τις ιδέες.

Διδάξτε στα παιδιά την πλήρη σημασία του νόμου της αποζημίωσης όπως ερμηνεύτηκε από τον Ralph Waldo Emerson και δείξτε τους πώς λειτουργεί ο νόμος στις μικρές, καθημερινές υποθέσεις της ζωής.

Διδάξτε στα παιδιά ότι η οριστικότητα του σκοπού, που υποστηρίζεται από καθορισμένα σχέδια που εφαρμόζονται επίμονα και διαρκώς, είναι η πιο αποτελεσματική μορφή προσευχής που είναι διαθέσιμη στα ανθρώπινα όντα.

Διδάξτε στα παιδιά ότι ο χώρος που καταλαμβάνουν στον κόσμο μετριέται σίγουρα από την ποιότητα και την ποσότητα των χρήσιμων υπηρεσιών που προσφέρουν στον κόσμο.

Διδάξτε στα παιδιά ότι δεν υπάρχει πρόβλημα που να μην έχει την κατάλληλη λύση και ότι η λύση συχνά μπορεί να βρεθεί στην περίσταση που δημιουργεί το πρόβλημα.

Διδάξτε στα παιδιά ότι οι μόνοι πραγματικοί τους περιορισμοί είναι αυτοί που θέτουν ή επιτρέπουν στους άλλους να εδραιώσουν στο μυαλό τους.

Διδάξτε τους ότι ο άνθρωπος μπορεί να πετύχει ό,τι μπορεί να συλλάβει και να πιστέψει ο άνθρωπος!

Διδάξτε στα παιδιά ότι όλα τα σχολικά ιδρύματα και όλα τα σχολικά βιβλία είναι στοιχειώδη εργαλεία που μπορεί να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του μυαλού τους, αλλά ότι το μόνο σχολείο με πραγματική αξία είναι το μεγάλο Πανεπιστήμιο της Ζωής όπου κάποιος έχει το προνόμιο να μαθαίνει από την εμπειρία

 

Διδάξτε στα παιδιά να είναι πάντα αληθινά με τον εαυτό τους και, αφού δεν μπορούν να ευχαριστήσουν τους πάντες, επομένως να κάνουν καλή δουλειά για να ευχαριστούν τον εαυτό τους.

Ε: Αυτός είναι ένας επιβλητικός κατάλογος, αλλά φαίνεται ευδιάκριτος από το γεγονός ότι αγνοεί σχεδόν κάθε μάθημα που διδάσκεται τώρα στα δημόσια σχολεία. Ήταν αυτό προορισμένο;

Α Ναι. Ζητήσατε μια λίστα με προτεινόμενες αλλαγές στα προγράμματα σπουδών των δημόσιων σχολείων που θα ωφελούσαν τα παιδιά - λοιπόν, αυτό πήρατε.

Ε: Μερικές από τις αλλαγές που προτείνετε είναι τόσο ανορθόδοξες που θα σοκάρουν τους περισσότερους από τους σημερινούς εκπαιδευτικούς, έτσι δεν είναι;

Οι περισσότεροι από τους σημερινούς εκπαιδευτικούς πρέπει να σοκαριστούν. Ένα καλό ηχητικό σοκ συχνά βοηθά τον εγκέφαλο που έχει ατροφήσει από συνήθεια.

Ε: Οι αλλαγές που προτείνετε για τα δημόσια σχολεία θα έδιναν στα παιδιά ασυλία ενάντια στη συνήθεια να παρασύρονται;

A Ναι, αυτό είναι ένα από τα αποτελέσματα που θα έφερναν οι αλλαγές, αλλά υπάρχουν και άλλα.

Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ με όλα τα πράγματα στη λίστα του Διαβόλου. Ωστόσο, όταν σταμάτησα να αναλύσω τη λίστα με τις συστάσεις του, μου ήρθε στο μυαλό αυτό το ερώτημα: Αυτό δεν πρέπει να διδάσκουν τα σχολεία μας στα παιδιά μας; Ο Διάβολος το ήξερε αυτό και εμείς δεν το μάθαμε;!

Μακάρι ο Χιλ να είχε σκεφτεί να ρωτήσει γιατί τα σχολεία μας είναι αυτό που είναι—και πού είναι—ή τι και πού δεν είναι. Οι μεγάλοι μελετητές που σχεδίασαν το σχολικό μας σύστημα πρέπει να έχουν συνειδητοποιήσει τη σημασία μερικών τουλάχιστον από αυτά που ο Διάβολος υποστήριξε ότι θα έπρεπε να διδάσκουν τα σχολεία μας. Γιατί αυτά τα πράγματα δεν είναι μέρος του συστήματος; Πώς θα μπορούσαν οι αρχικοί αρχιτέκτονες αυτού που είναι σήμερα το υποχρεωτικό εκπαιδευτικό μας σύστημα να ήταν τόσο μακριά από το στόχο; Ο Διάβολος ισχυρίστηκε ότι το σχολικό σύστημα είναι ένα από τα βασικά του οχήματα για τη δημιουργία και τη διατήρηση του μεγάλου στρατού των παρασυρόμενων. Θα μπορούσε να είναι;

Ε. Πώς θα μπορούσαν οι προτεινόμενες αλλαγές να επιβληθούν στο δημόσιο σχολικό σύστημα; Ξέρετε, φυσικά, είναι τόσο δύσκολο να μπει μια νέα ιδέα στον εγκέφαλο ενός εκπαιδευτικού όσο είναι να ενδιαφέρει έναν θρησκευτικό ηγέτη να τροποποιήσει τη θρησκεία, ώστε να βοηθήσει τους ανθρώπους να πάρουν περισσότερα από τη ζωή.

Όποιος από εσάς έχει προσπαθήσει να εργαστεί για να κάνει αλλαγές στο δημόσιο σχολικό σύστημα μάλλον κουνά την κεφαλή του αυτή τη στιγμή.

Ο πιο γρήγορος και σίγουρος τρόπος για να εισαγάγετε πρακτικές ιδέες στα δημόσια σχολεία είναι να εισαγάγετε πρώτα τις ιδέες μέσω ιδιωτικών σχολείων και να δημιουργήσετε μια τέτοια απαίτηση για τη χρήση τους ώστε οι υπάλληλοι των δημόσιων σχολείων να αναγκαστούν να τις χρησιμοποιήσουν.

Ε. Πρέπει να γίνουν άλλες αλλαγές στο δημόσιο σχολικό σύστημα;

Α Ναι, πολλά. Μεταξύ άλλων αλλαγών που απαιτούνται σε όλα τα προγράμματα των δημόσιων σχολείων είναι η προσθήκη ενός πλήρους κύκλου εκπαίδευσης στην ψυχολογία της αρμονικής διαπραγμάτευσης μεταξύ των ανθρώπων. Όλα τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να πουλάνε το δρόμο τους στη ζωή με την ελάχιστη δυνατή τριβή.

Κάθε δημόσιο σχολείο πρέπει να διδάσκει τις αρχές της ατομικής επιτυχίας μέσω των οποίων μπορεί κανείς να αποκτήσει μια θέση οικονομικής ανεξαρτησίας.

Τα μαθήματα πρέπει να καταργηθούν εντελώς. Θα πρέπει να αντικατασταθούν από το σύστημα στρογγυλής τραπέζης ή συνεδρίων όπως οι επιχειρηματίες απασχολούν. Όλοι οι μαθητές θα πρέπει να λαμβάνουν ατομικές οδηγίες και καθοδήγηση σε σχέση με θέματα που δεν μπορούν να διδαχθούν σωστά σε ομάδες.

Κάθε σχολείο πρέπει να έχει μια βοηθητική ομάδα εκπαιδευτών αποτελούμενη από επιχειρηματίες και επαγγελματίες, επιστήμονες, καλλιτέχνες, μηχανικούς και εφημερίδες, καθένας από τους οποίους θα μεταδώσει σε όλους τους μαθητές μια πρακτική γνώση εργασίας του δικού του επαγγέλματος, επιχείρησης ή επαγγέλματος. Αυτή η οδηγία θα πρέπει να διεξάγεται μέσω του συστήματος συνεδρίων, για εξοικονόμηση χρόνου των εκπαιδευτών.

 

Ε Αυτό που προτείνατε είναι, στην πραγματικότητα, ένα βοηθητικό σύστημα διδασκαλίας που θα έδινε σε όλα τα παιδιά σχολικής ηλικίας μια εργασιακή γνώση των πρακτικών υποθέσεων της ζωής, απευθείας από την αρχική πηγή. Αυτή είναι η ιδέα;

A Το έχετε δηλώσει σωστά.

 

Αυτό είναι ένα άλλο θέμα που χτυπά κοντά στο σπίτι. Ο σύζυγός μου θυμάται ότι στις αρχές της δεκαετίας του 1970 στο Νιου Τζέρσεϊ, μια από τις οργανώσεις με τις οποίες συμμετείχε συγκέντρωσε μία ομάδα επιστημόνων και επιχειρηματιών για να διδάξουν βασικά μαθήματα —για παράδειγμα, μαθηματικά και φυσική— στους τομείς τους ως εθελοντές στα δημόσια σχολεία, για να τους πουν μόνο ότι εφόσον οι επιστήμονες και οι επιχειρηματίες δεν ήταν επαγγελματίες δάσκαλοι, δεν ήταν ευπρόσδεκτοι. Πιο πρόσφατα, η αποστολή της εισαγωγής της πρακτικής διδασκαλίας στα σχολεία έχει γίνει δημοφιλής από διάφορες ομάδες (Teach for America, America Saves, Junior Achievement), αλλά εξακολουθεί να θεωρείται συχνά ως υλικό βελτίωσης και όχι ως μέρος του βασικού προγράμματος σπουδών. .

Αυτή και πολλές άλλες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο το περιεχόμενο, το πλαίσιο, οι αρχές και οι δεξιότητες παρέχονται στα παιδιά μας στο υποχρεωτικό εκπαιδευτικό μας σύστημα πρέπει να συμπεριληφθούν ως μέρος μιας διαδραστικής, βιωματικής διαδικασίας που θα καθορίσει πώς ζουν τα παιδιά μας. ζωές—και τι αντίκτυπο θα έχουν σε αυτόν τον περίπλοκο κόσμο στον οποίο ζούμε. Η πρόκληση είναι η εξής: Πώς θα τα συσκευάσουμε όλα σε ένα παραδοτέο πρόγραμμα που μπορεί να εφαρμοστεί συστηματικά και συστηματικά, ώστε να είναι προσανατολισμένο στην επιτυχία, να ανταμείβει και να ικανοποιεί όλους τους συμμετέχοντες, παιδιά και ενήλικες; Είμαι στην ευχάριστη θέση και με περηφάνια να πω ότι συνεργάζομαι με ομάδες που έχουν σχεδιάσει τέτοια προγράμματα—και προχωρούν αυτά τα προγράμματα με συγκεκριμένο σκοπό.

 

Το όραμά τους για το μέλλον—όπως το δικό μας—είναι να έχουν ένα εκπαιδευτικό σύστημα που εξελίσσεται σε μια ισχυρή δύναμη, ικανή να παράγει μέλη της κοινωνίας με αυτόνομα, ανεξάρτητη σκέψη, αυτοδύναμο και συνεισφέρον. Και επίσης ικανοί να παράγουν κάτι πιο σημαντικό—οι μελλοντικές γενιές έτοιμες και ικανές να εργαστούν σε έναν περίπλοκο κόσμο, να ζήσουν με επιτυχία, να χαρούν να ενδυναμώσουν τον εαυτό τους και τους άλλους και να κάνουν μια πραγματική και διαρκή διαφορά στον κόσμο όπως ενημερώθηκε, υπεύθυνοι, εμπλεκόμενοι παγκόσμιοι πολίτες, ο καθένας με συγκεκριμένο σκοπό!

Q Ας απορρίψουμε το δημόσιο σχολικό σύστημα και να επιστρέψουμε στις εκκλησίες για μια στιγμή. Σε όλη μου τη ζωή άκουσα κληρικούς να κηρύττουν κατά της αμαρτίας και να προειδοποιούν τους αμαρτωλούς να προσέχουν και να μετανοούν για να μπορούν να σωθούν. Αλλά δεν έχω ακούσει ποτέ κανέναν από αυτούς να μου λέει τι είναι αμαρτία. Θα μου δώσεις λίγο φως σε αυτό το θέμα;

Αμαρτία είναι οτιδήποτε κάνει ή σκέφτεται κάποιος που κάνει κάποιον να είναι δυστυχισμένος! Τα ανθρώπινα όντα που έχουν καλή σωματική και πνευματική υγεία πρέπει να είναι σε ειρήνη με τον εαυτό τους και πάντα ευτυχισμένα. Οποιαδήποτε μορφή ψυχικής ή σωματικής δυστυχίας υποδηλώνει την παρουσία αμαρτίας.

Ε Να αναφέρετε μερικές από τις κοινές μορφές αμαρτίας.

A Είναι αμαρτία η υπερκατανάλωση τροφής γιατί αυτό οδηγεί σε κακή υγεία και δυστυχία.

Είναι αμαρτία να επιδίδεται υπερβολικά στο σεξ γιατί αυτό καταστρέφει τη δύναμη της θέλησης κάποιου και οδηγεί στη συνήθεια να παρασύρεται.

Είναι αμαρτία να επιτρέπεται στο μυαλό κάποιου να κυριαρχείται από αρνητικές σκέψεις φθόνου, απληστίας, φόβου, μίσους, μισαλλοδοξίας, ματαιοδοξίας, αυτολύπησης ή αποθάρρυνσης, επειδή αυτές οι καταστάσεις του νου οδηγούν στη συνήθεια να παρασύρεται.

Είναι αμαρτία να εξαπατάς, να ψεύδεσαι και να κλέβεις, γιατί αυτές οι συνήθειες καταστρέφουν τον αυτοσεβασμό, υποτάσσουν τη συνείδησή σου και οδηγούν σε δυστυχία.

Είναι αμαρτία να παραμένεις στην άγνοια γιατί αυτό οδηγεί σε φτώχεια και απώλεια της αυτοδυναμίας.

Είναι αμαρτία να δέχεται κανείς από τη ζωή οτιδήποτε δεν θέλει γιατί αυτό υποδηλώνει μια ασυγχώρητη παραμέληση στη χρήση του νου.

ΠΗΓΗ: ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 10.7.2024.


Χιλ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑ Αμερικανος συγγραφεας αυτοβοηθεια βιβλιο Σκεψου και γινε πλουσιος μπεστ σελερ ευπωλητα Παουντ, κωμοπολη Βιρτζινια ηπα συγγραφη ρεπορτερ πλουσιοτερος Αμερικη μεγιστανας χαλυβουργια φιλανθρωπος Καρνεγκι, νεα γενια επιτυχια δοκιμη λαθος προκληση Φορντ, εντισον, Γκραχαμ Μπελ, Ροκφελερ Φιλαδελφεια εκδοτης Κονεκτικατ Connecticut νομος της Επιτυχιας σελλερ σχολη Μεγαλο Κραχ Μεγαλη υφεση, εκδοση οικονομικη κριση αυτοβελτιωση Καλιφορνια διαλεξη Σικαγο επιχειρηματιας ασφαλιστικη εταιρεια Στοουν βιβλια, διαλεξεις συγγραφικο εργο ιδρυμα περιοδικο Υπερβαινοντας τον Διαβολο 1938 δημοσιευση αμφιλεγομενη φυση διορατικος οδηγος επτα εφτα 7 αρχες του καλου, καλο εμποδια προσωπικος στοχος αδημοσιευτο αμεταφραστο ελληνικα Σατανας παιδια μορφωση κοινωνια Ελλαδα, παγκοσμιοποιηση
Share on Google Plus

About ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

    ΣΧΟΛΙΑ
    ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΣΩ Facebook

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ